ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Mart 05, 2005

mutlu yıllarrrrrrr

canım arkadaşım doğum günün kutlu olsunnnn! Allah hayırlı uzun ömürler versin.
ben senin için bil.da olan bir resmi seçtim ama buraya yapıştırmayı bir türlü beceremedim. bana bunu öğretmen lazım. bu resim çok ünlü bir ressamın resmi. ama kimin olduğunu hatırlamıyorum. bu resmi ilk kez notthing hill filminde görmüştüm. heralde görmeden sen de hatırlarsın . (bu film ve onun müzikleri benim en sevdiklerimden) bugün çok geç kalktım sanırım saat 2 ye geliyordu. annemin telefonunyla yine uyandım. ama bu saatte kalkınca yeni uyanmş gibi konuşamıyorsun. telefonu açmadan önce şöyle bir ses tonunu ayarlıyorsun. annem her zamanki mevzulardan bahsetti. annemi tanıyanlar 2 gündür neden bahsettiğini anlamıştır. neyse kalkıp kahvaltı yapmadan tüm eve yaydığım ahşap işlerine devam ettim. ya şu esra (kuzen) ne şanslı kız. yaptığım en güzel tepsi onunki oldu. mavi zemin üstüne en sevdiğim manzara; galata köprüsü. sanırım ramazanda handana yollmıştım. ablamın tepsiyi vernikleyeyim dedim ama verniğim donmuş. sonra ayşenura bir bilezik yaptım. bugün ders çalışmamak için elimden gelen herşeyi yaptım. akşam içim rahat etmedi elime kitabı aldım. şimdi burdayım ama geri dönmeliyim. bu arada sema aradı. ayşenurun bere ve atkısını almış. bugün bana sanki pazar gibi geliyor. tabii bunda yarın nöbetçi olmam da bir etken. sabah hastanedeyim ve kahvaltıyı sema ile birlikte yapacağız. aa yazmayı unuttum bugün annem bir kez daha aradı.ümmühanın arkadaşlarından bir tanesinin annesi samsunda hat sergisi açmış. ümmühan 2 yıl önce açtığı sergiden kendine almıştı. ablamla ümmühan anlata anlata bitiremediler ben de anneme almak istediğimi söylemiştim. bugün babamla gitmişler, beni oradan aradı. nazar duası mı ayetel kürsi yi mi alalım diye. siz karar verin, ben mısırdan ayetel kürsi papirüs almıştım istersen nazar duasını alın dedim. sonra ne yaptı bilmiyorum . neyse ben artık gidip ders çalışayım.

1 Comments:

At 7/3/05 09:54, Blogger hbg said...

tesekkur ederim zekiyecim :) birlikte olsun uzun omrumuz insallah... ve saglikla tabii... bir de hayirli olsun... istekler coook :)

resim isini bir ara beraber yapalim. (bahsettigin ressam Chagall sanirim)

 

Yorum Gönder

<< Home