ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Pazar, Mart 06, 2005

nöbetçiyimmm

gece yatmadan sema ile konuştuk. bugün nöbetçi olduğumu bilmiyormuş. sabah sakın gitme dedim beraber kahvaltı edelim. nasıl olsa beni bekleyecek diye sabah 8:45 te kalktım. aliyi aradım. nöbeti yocadan devralsın,semayı da kaldırmasın diye. ali aksaray vatanda nöbetteymiş. almanda nöbette olan pelin biraz gecikecekmiş. pelin dün almanda nöbetçiymiş. yani bugünkü nöbetçi gelip pelini çıkaracak, o da gidip vatandan aliyi çıkaracak ali de taksime gelip yoncayı çıkaracak yılan hikayesi gibi. neyse 10:30 da hastaneye vardım. bu arada ben evden çıktığımda sağanak şeklinde yağmur vardı. bu tarafta ise hava çok güzel sanki bahar. sema ile kafe fotografta melemen yedik. geri geldiğimde kapıda hasta vardı ali resüsite ediyordu. pazar pazar birisinin ölmesi ailesi için ne kötü. dışarda bağırtı çağırtı. Allah rahmet eylesin. ablam aradı onunla konuştuk. hasat yakınlarının bağırtılarını duyduğu için biraz ölümden bahsettik. bir yakınımız öldüğünde ölen için mi yoksa kendimiz için mi ağladığımızdan vs. sonra 3 saat kadar uyudum. ümmühan aradı. halit eren yukarda babasındaymış.(annemdeler) rahat rahat konuştuk. daha doğrusu ben uykudan uyandığım için o konuştu ben hı hı deyip durdum. kalkıp acilde bir hastaya baktım çünkü ali de uyuyordu. sonra gimaya ve savoya gittim çünkü saat 16 ve karnım acayip acıktı. içinde kavurma, bol kaşar, domates olan simitlerden aldım. uzun müddet tost makinasında ısınsın diye bekledim. geleni gideni seyrettim .Maşallah çok iyi iş yapıyor. acayip kalabalık. oonu ali ile bölüşüp yedik şimdi akşam ne yesek diye düşünüyoruz. gece arzu ile mesajlaştık. süveyş kanalını geçmişler sanırım az kaldı dedi. bana dua etmesini tekrar söyledim. yolda heralde benim aldığım sezen aksu cd sini dinlemiştir ve bugün heralde tırmanmışlardır. handan dün samsonite ın sayfasına baktım. hepsi de güzel görünüyordu. bir tanesinin ayakkabı kyma yeri de olduğunu yazmışlar. benimkisinde olsa hiç fena olmaz zira ben bir yere giderken ayağımdakilerle 3 çifti kesin götürüyorum. bu konuyu tekrar konuşuruz.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home