ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Çarşamba, Mart 09, 2005

internet bağlantım bittiii

ya ne sinir bişey inernet bağlantım bitti. ve şimdi hastaneden giriyorum. bugün ayşegüldeydim. kızlara handanın adresini verdim. elif internetten ne zevk aldığımıza şaşırdı. duygu istekli. adresi aldı. İnşallah handanın eve ulaşır. elif de (şimşek) adresi aldı ama portakal ağacına bakmak için. zaten tüm kahvaltı boyunca kızlara portakal ağacından bahsettik. hatta ben kızlara tarçının mutfağından peçete katlamayı bile gösterdim. bugün benim için bayağı hareketli bir gündü. anlatsam gülmekten kırılırsınız. aslında şu an kullanmamam gereken bir bilgisayarı kullanıyorum o yüzden de biraz hızlı yazmaya çalışıyorum. bu arada handan ben yok.gov.tr ye girdim. bu bil.dan. gelelim bu sabaha. ben 2 hafta kadar önce park bravodan palto aldım. 274 milyona %50 indirimden. daha hiç giymeden. dün profiloda bir baktım. %70 indirime girmiş. 179 milyon. mecidiyeköyden eve gidene kadar düşündüm ve eve vardığımda kararımı verdim. önce capitolü aradım. yeni sezonu açmışlar ama bize bırakırsınız, hediye kuponu veririz dediler. neyse sabah geç kalacam diye kuaföre bile gitmedim. doğru capitole. sabah sabah. nerden aldıysam ordan değiştirmem lazımmış. saat 11 de ayşegülde olsam kızlar kimbilir kaçta gelir? nişantaşına gittim. mağaza kapalı, içerde tadilat var. kapıya vurunca açtılar. capitoldekilere kızdılar. ama bizim kasa kapalı,tadilat var açamayız,profiloya git dediler. taksiye atlayıp profiloya gittim. ayşenura beğendiğim montu aldım. 174 milyonum kaldı. hediye kuponu verdiler. ayşegülden sonra hastaneye geldim. semaya onu bırakacaktım.ama hala burdayım. yarın meral gidecek ve aynı paltoyu bana 5 milyon daha ekleyip alacak. eeeeeeeee ben parayı kolay mı kazanıyorum. özelde 1 nöbet param. hastanede akşam yemeğimi yedim.pizza huttan. sema gitme kal diyor. bilmiyorum burda kalınca genelde uyuyamıyorum sıcaktan. arzucum sina dağı maceranı okudum. ne güzel. senin adına çok sevindim.anlaşılan şimdiden kendine hayran kitlesi oluşturmaya başladın. dünki yaptıklarımı evde belgelerime yazmıştım. ama dün ne yaptığımı hatırlamıyorum bile.

1 Comments:

At 14/3/05 19:54, Blogger hbg said...

biz de gecen gun boyle bisey yaptik. tr'de kullanmak icin banyo takimi almistik. bi ay sonra bi baktik acayip bi indirim olmus. zaten adi ustunde banyo, bu kadar para harcanir mi diye hayiflanip duruyordum, indirimi gorunce hemen atladik. eve gidip malzemeleri topladik, geri verdik, paramizi aldik. cunku aradaki farki iade etme gibi bi prensipleri yokmus. iyi dedik, kendimiz yapariz. iade isleminden sonra kosarak gidip aldigimiz rafin basinda bekledik, zira aldigimiz desenden kalmamisti, hepsi bitmis indirime girince. gorevli bizim mallari rafa geri koyar koymaz da kapip, tekrar kasaya gittik, odedik, kara gectik :))

hadi usengeclik yapma, git su telekoma' da al internet paketini. olmuyo boyle!

 

Yorum Gönder

<< Home