ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Ağustos 20, 2005


wat po Posted by Picasa
bu seyahate çıkmadan önce turuncu kıyafetler içinde ibadet eden budist rahipleri görmeyi çok istiyordum.
hepsi bir ağızdan dua ediyor. ama pek de huşu içinde değiller. bu resimde arkadan çektiğim için belli olmuyor ama benim yanlarında çektirdiğim resimde bir kısmı dönmüş bana bakıyor.
arkada da çocuklar var. aslında onların da resmini çektiğimi hatırlıyorum ama ne oldu bilmiyorum. belki de beratların makinesinde kaldı.
tapınaklara girerken çıplak ayakla giriliyor. ayakkabılarınızı dışarda çıkarıyorsunuz ve tapınağın içine girene kadar mermerlerde bayağı bir yürümüş oluyorsunuz. akşam otele gidip de ayaklarınızı yıkadığınızda kapkara sular akıyor. vatikanda olduğu gibi burda da öyle çok kısa şortlar ve askılı tişörtlerle girilmiyor.

5 Comments:

At 21/8/05 12:18, Blogger Koyubeyaz said...

Doktor Hanimcim resimler cok guzel ellerine saglik. Birde bir sorum var dunku doktor kontrolunde tsh 13 cikti. T3 ve T4 istedi doktor. HErhangi bir zara varmi? Senin konun degil biliyorum ama belki yardimci olup icimi ferahlatirsin.
Sevgiler

 
At 21/8/05 13:47, Blogger nerminn said...

koyubeyaz TSH değerin biraz yüksek çıkmış. TSH, troid bezi yeterli hormon salgılamıyorsa artar. T4 ve T3 ü istemesinin sebebi, troid bezinin yeterli çalışıp çalışmadığını tespit etmek. eğer düşük gelirse muhtemelen sana ilaç başlar.

 
At 21/8/05 14:26, Anonymous Adsız said...

Wow, what a great read, I really enjoyed your postings, I also have a Blog, it's all about cat t shirts
Please drop by and read my Blog at http://www.cattshirt.blogspot.com and find out about my online cat tshirt store.

 
At 22/8/05 02:10, Blogger wizkid said...

resmi flashla cekmissin sanirim. Buna birsey demiyorlarmi ?

 
At 22/8/05 21:33, Blogger nerminn said...

taylandda tapınaklarda hiç güvenlik görevlisi vs yok. istediğin yerde çekim yapabiliyorsun. kimse bişey demiyor.

 

Yorum Gönder

<< Home