ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Salı, Ağustos 09, 2005

pattayadan selamlar

Pattayada bir internet kafedeyiz. Sema ve alparslan disarida sigara iciyorlar’burda kapali alanlarda sigara icilmesine izil verilmlyor.
Bangkokta 3 gun gecirdik. Ilk gun pismanlik duyduk. Ne bicim yer burasi dedik ama sonra 2. gun yuzen carsiya gittik. Acayip eglendik. Rehberle gezmiyoruz. Sadece bir gun rehberle gezdik. Keni kendimize isimizi hallediyoruz. Rehber kazigindan kurtulduk. Bayagi ucuza getiriyoruz. Rehbere verilecek paralarla pazarda alisveris yapiyoruz. Her gun sadece bir ogun disarda yemek yiyoruz. Gimadan aldigimiz yiyecekler bitti. Semaya hazir corba fazla aldirtmamistim. Hepsini bitirdik. Cok iyi geldi. Aksam yatmadan once sicak corba iciyorduk. Biraz evvel market alisverisi yaptik. Hazir corba bulamadik. Domates, peynir, meyve suyu aldik. Birazdan otele gdip dinlenecegiz. Geldigimizden beri llk defa bir gece erken yatmis olacagiz.
Bugun timsah ciftligine gittik. Bayagi guzel bir yerdi. Timsahlar cok sakindiler. Adam bayagi tehlikeli oyunlar oynadi. Dun de yilan ciftligindeydik.
Arada 4 saat fark var. suan burda saat 19:30
Simdilik bu kadar daha sonra daha cogu gelecek.

5 Comments:

At 9/8/05 20:15, Anonymous Adsız said...

zekiyecim inanmıyorum kaşla göz arasında bi fırsat bulup yazıyorsun.azmine hayranım,biz de merakla tatil maceralarını bekliyoruz.eminim büyük bi keyifle okuyacağız.sana İYİ EĞLENCİLER,umarım bu gezi sana düşündüğünden daha çok keyif verir:)))

At 11/8/05 09:30, Blogger Koyubeyaz said...

Dokto Hanimcim anlatis tarzindaki akiciliktan bu tatilin sana heyecan verdigini dusunuyorum. :)))

At 11/8/05 13:29, Blogger dreambyduru said...

inanamıyorum orada da alışverişten başını kaldıramıyorsun galiba...en iyisini yapıyorsun doya doya gez eğlen...

At 14/8/05 13:26, Blogger :..: said...

Hakikaten hoşsun Zekiye, gezide bile fırsat buluyorsun buraları ihmal etmiyorsun. Maşallah:)

At 16/8/05 21:21, Anonymous Adsız said...

zekiye donmus olman lazim tatilden iyisin dimi?nerdesiiiin.