ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Pazartesi, Ağustos 22, 2005

yine nöbet

sabah kakıp hastanede kahvaltı yaptım. saat 9 gibi hastaneden çıkıp ziverbeye istatistikçiye gittim. perşembe teslim edecek. marketten alışveriş yapıp eve gittim. nete girmeye çalıştım ama nedense giremedim. tv seyredip yattım. dediğim saatten daha erken kalktım. akşama doğru mutfağa girdim güzel güzel yemek yapmaya başladım. saat 7 de tel geldi. özelde nöbetçiymişim. beni bekliyorlarmış. saat 6 da orda olmam gerekirdi. böyle bir nöbetim yoktu, nereden çıktı bu nöbet? formalarımı yıkamıştım, hepsi ıslak. nöbet çantam taksimde. herşeyi yeniden hazırladım, ütü yaptım, yaptığım yemekleri de yanıma alıp yola çıktım. saat 20:45 te hastanedeydim. Allahtan ameliyat varmış da doktorlardan biri hastanedeymiş. hastanede yemeğimi yedim. saime ile telde konuştuk. polikliniğe gelip nöbet günlerine baktım. şimdi odaya dönüyorum.
kuzenim yarın sabah beslemem için balıklarını bana bırakmıştı. ben de acayip mutluoldum evde benden başka 3 canlı daha olacak diye. çıkarken beslemedim. sabah evde olmayacağım. akşama kadar aç kalabilirler mi acaba?

2 Comments:

At 23/8/05 06:21, Anonymous Adsız said...

merak etme sen baliklar cok guclu oluyorlar, birkac gune kadar bile idare edebilirler...

 
At 24/8/05 13:18, Blogger nerminn said...

evet hayattalar. akşam kapıdan girergirmez koşup yemeklerini verdim

 

Yorum Gönder

<< Home