ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Perşembe, Eylül 01, 2005

Salı günü nöbetçiydim. Akşam sectio vardı başka da bişey çıkmadı ama son birkaç gece olduğu gibi o gece de uyuyamadım. Sabaha karşı buz tutmuş bir şekilde uyanıyorum. Kalkıp camı kapatıyorum. Sonra da 30-45 dk daha uyuyup kalkıyorum. Tüm gün boyunca sol elim kafamda dirsek masaya dayalı oturuyorum. Sema da kızıyor bu ne hal diye. Çarşamba günü sabah 30 ağustosun hocanın doğum günü olduğunu hatırladım. Hemen organizasyon yaptık. Fethi kopuzlardan içecekleri aldı. Ben çiçekçiden çiçek ve savoydan pasta aldım. Ali koşturarak ameliyathane formlarıyla istiklale çıkıp benettondan tişört aldı. Öğlende sema tüm asistanları ameliyathaneden çıkardı ve hocanın doğum gününü kutladık. Acayip mutlu oldu. Aldığım pastayı (kuruyemişli frambuazlı) çok beğendiler.
Dün hoca ile sema, fethi ve didem konuştu. Daha çok uzmanlar hakkında konuşmuşlar. Çok bir işe yaramaz ama hiç olmazsa içimizi dökmüşler.
Akşam samsundan amcam gelmiş. Yukarı çıkıp amcamla biraz sohbet ettim.
2 gündür yoğun bakıma bakıyorum uzman olarak. Dün ilksen vardı, bugün fethi geldi. Cengiz abi sabah visit attı. Tüm soruları fethi yerine bana sordu. Bir ara Fethiye soracaktı, ama fethi yeni geldim, zekiyeye sorun vs diyerek yine kurtuldu. Sonra da ben soruları cevaplayamayınca utanmadan’ sen sınava nasıl çalışıyorsun zekiye’ diyor. Sabah uzun süren visit yüzünden kahvaltıyı ancak 10:30 da yapabildik. Öğleden sonra asistan odasını kilitleyip uyudum. Saat 3 te fethiyi eve yolladım dinlensin diye (dün nöbetçiydi).
Şimdi nöbetteyim.taksimde. sema özele nöbete gitmeden netten sipariş verdik ve servista ali, sema ve ben kalamar ve balık (adını hatırlamıyorum. Zaten ben balıktan hiç anlamam) yedik. Karnımız güzelce doydu. Bugün nöbet ekibimiz bayağı kalabalık, 4 kişiyiz. 2 tanesi daha yeni. Pek bir işe yaramazlar, sabah işlerini ve ayak işlerini yapacaklar. Cengiz abiye odayı açık bırakmasını söylemeyi unuttuğumuz için şimdi oda problemimiz var. 1 kişi ameliyathanede yatacak. Sema yarın izne ayrılıyor. Önce Alanya sonra da bandırmaya gidecek. Ben de haftaya samsuna gidiyorum.
Bu aralar kendimi çok yorgun hissediyorum, yazmamamın sebebi bu.
Bu aralar her gece ikinci baharı seyrediyorum. Bayılıyorum bu diziye. Özellikle de ali haydara. Ne güzel rol yapıyor. Aşık rolü. Hanımla birbirlerine bakışları, birbirlerinden bahsederken heyecanlanmaları.. beni farklı alemlere götürüyor desem yeridir.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home