ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Mart 18, 2005

yine hastane

Yine hastanedeyim. benim bu internet olayına bir el atmam lazım. sadece hastaneden yazmak hiç de iyi olmuyor. arkamda kanepede gökhan abi uyuyor. sertan da kanepede oturuyor. millet gelip yazıma maydonoz olmasın diye hızlı hızlı yazmaya çalışıyorum. dün özelde nöbetçiydim. hiç bişey yoktu. gittiğimde yattım uyudum sonra kurtlar vadisini seyrettim. güzeldi. dün öğlenden sonra istiklale çıktık. galatasaraydan can yayınlarından iskenderiye dörtlüsünü ve acı çikolatayı aldım. canım şöyle duygusal, aşklı meşkli şeyler okumak istiyor. acı çikolatanın sema filmini seyretmiş. o tavsiye etti. çok sürükleyici gidiyor. kitabı bitireyeim o zaman genişçe bahsetmek istiyorum.bugün şansıma ameliyathane rahattı. yarın da özelde olacağım. özeldeki nöbetler olmasa maaşım yetmeyecek. ablamla konuştuk. samsundan gelen yengem anneme sözle ilgili herşeyi anlatmış. yengemin, kardeşini psikolog kardeşim ve beni de bizim alttaki dairede oturuyor kaynımın kızı diye tanıtımını da söylemiş. yengemin canı çok sıkılmış tabii annemin de sinirleri tepesine fırlamış. benim o gün sözdeki konumum biraz sığınmacı gibiydi. yengem böyle yaptı ben de sadece bir kez bir misafire su vermek için kalktım onun dışında tüm akşam boyunca oturdum ve tek bir misafire dahi yerimi vermedim. eeee napalım ben kaba bir kızım. geçen gece the marmarada ilaç firmasının semineri sonra da yemeği vardı. yemek çok geç olduğundan sema fethi ve ben sahilde sur üstü gibi adı olan belediyeye ait bir tessiste yemeğimizi yedik. toplantıda ise ben bir uyukladım. biraz aramızda konuştuk. yemek vakti ise arkadaşlara biz yemek için değil bilimsel amaçla gelmiştik deyip çıktık. dün güya sinemaya gidecektik ama olmadı. ayşegülün mesajını okudum. arkadaşım sen doğduğundan beri emirle uğraşıp duruyorsun. canını sıkma, onun yaşıtlarından biraz farklı ama zeki ve özel bir çocuk olduğunu biliyorsun. düzgün bir tanı konursa tabii eğitimini ona göre alır ve senin de işin kolaylaşır. Allah kolaylık versin. arzucum geçende telefonuma mesaj atmış. buraya da yazmasını sabırsızlıkla bekliyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home