ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Kasım 26, 2005

nöbetteyim. canım sıkılıyor. aslında gelirken gayet normaldim. dün nöbet çantamı eve kadar taşımamı istemeyen ( çok düşüncelidir kendisi) bir arkadaşım çantamı da alarak ziyaretime geldi. sohbet ettik. karnım acıkmaya başlamıştı. getirdiği browniyi yedim, çay içtik. ne oldu zekiye? neden sürekli dalıp gidiyorsun zekiye? ......sonra da doğunun hayat şartlarının kötülüğünden bahsedip durdu. sonra da kalk git dediğimde 'aaaaaa geldiğimde moralin daha iyiydi, en azından gülüyordun. böyle gidemem. moralini düzelteyim de gideyim 'demez mi.
ne diyeceğim bilmiyorum. canım sıkkın. ders çalışmam gerekiyor ama ben buraya yazıyorum, daha ayrıntılıyı günlüğümün arasına koymak üzere kağıda yazdım ama hala sakinleşemedim. telefonda biriyle mi konuşsam diyorum. seçenekleri düşünüyorum, kimse ile konuşmak istemediğime karar verip buraya yazıyorum. dua ediyorum, Allah'a yalvariyorum. çıkış yolu göstermesi için, ferahlık vermesi için. güvendiğimiz bir tek O, başka da kimse yok.
yazmayı bırakıyorum çünkü kendi kendime 20 sayfalık (sıkıcı konu) anestezi cihazlarını bitirmeden polklinikten çıkmayacağıma söz verdim.

3 Comments:

At 28/11/05 16:53, Blogger denizkızı said...

geldim sonunda:))İstanbul'daydım geçen hafta perşembeden bu yana.Gene canın sıkkın.Hadi artık canını sıkma bence,Allah her işinin hayırlısını nasip edecektir mutlaka ,yahoo dan gönderdim ya falda çıkanları o yüzdenmi acaba karakterler farklı çıktı anlamadım niye öyle oldu.İyi çıkmıştı falın ben çok sevinmiştim güzel çıkmasına.İnşallah biraz olsun moral olmuştur yazdıklarım sana.Yazılarını da bir çırpıda okudum nefessiz.Allah bir kuluna önce eziyeti verir sonra feraha çıkarır der hep annem,benim kuzu kulağında aynen böyle oldu biliyorsun yazmıştım bloğuma.Gönlünü ferah tut,bence annen haklı sınava gir,zaten falda da gireceğin ve sınavı vereceğin çıkmıştı:))Kısmetin bilem çıkmıştı yav:))

 
At 28/11/05 17:26, Blogger denizkızı said...

Ayyy zekiyeeee şok oldum bütün istanbul kızları böyle zayıf ve güzel mi yav.En azından bizim şirkettekiler hepsi çok inceydi.Fesatlandım valla:))Hadi nerdesin ses ver yahu.Aaaa bu arada yazını okudum,hani gavura verilen el cevap,bayıldım doğrusu:))

 
At 28/11/05 17:30, Blogger zekiyee said...

bugün öğlenden önce nete girdim. yazmamıştın. akşam gelip bakınca yorumlarını görünce sevindim

 

Yorum Gönder

<< Home