ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Perşembe, Mart 24, 2005

evde boş bir gün

sabah kalktım ve kahvaltıyı yukarıda amcamlarda yaptm. naziye ablam da orada. yengem onu yardıma çağırmış. kahvaltıdan sonra bana iindik. esranın benim evime dağılmış vaziyetteki porselenlerini kolilere dizdi. o arada ben de kapıma astığım boncuklarımı açmaya çalıştım. uzuzn zamandır asmadığım için birbirne girmiş. bayağı konuştuk. ben ona samsundan havadisler verdim. bu arada naziye benim halamın kızı. o gitti. biraz nte gireyim dedim. arzu ile karşılaştık 1-1.5 saat oldu. birlikte güldük, karşılklı salya sümük ağladı, dertleştik, hasret giderdik ve ayrıldık. onunla kouşmak bana her zaman iyi geliyor. bugün hastaneye gitmedim. yarın yarım gün ameliyathanede çalışacağım. sabah serviste semanın kahvaltısı var. anlattığına göre bayağı zengin çeşitli olacakmış. sonra sema ile sanırım alışverişe gideceğiz. ama belki de sinemaya gideriz. çalışmadığım günler evden hiç dışarı çıkmıyorum. saime ile özelde nöbetteyken telefonda konuştuk. erzuruma gitmiş ve görevine başlamış. herhalde yıllık izinlerini kullanacak, eğer tayinini yaptıramazsa istifa edecek. haluk'un mesajını okudum. tahmin ettiğim gibi taşınmışlar. Allah kolaylık versin. tüm gün boyu hiç ders çalışmadım. 2 gündür güzel çalışıyorum ya sanırım onu telfiye çalışıyorum. bakalım bugün 5 sayfacık okuyabilecek miyim? okuduğum konu da hiç iç açıcı değil. ama eninde sonunda okumam lazım.

1 Comments:

At 24/3/05 23:22, Anonymous Adsız said...

Sevgili Zekiye,
Orijinal kizsin valla.seni tekrar bulduguma seviniyorum.
hani pazar aksami eski istanbula nazir romantik tavirlar sergilemistik ya halim dua mi oldu nedir iki gundur eminonu- sultanahmet kazan ben kepce... bundan sonra da haftada iki gun oralardayim.hayirlisi...
asli

 

Yorum Gönder

<< Home