ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Pazar, Mayıs 08, 2005

annem annem

Gece saçma sapan bir film yüzünden çok geç uyudum. Tv yi yine yatak odasına taşıyıp filmin bitmesini bekledim. Tabii sabah kalkmak öyle zor geldi ki. Zaten kalkmam gereken saatten daha geç kalktım. henüz tam hazır değilken sema aradı çıktım mı diye. Henüz hazır olmadığımı söyleyince fethinin de bana güvenerek geç geleceğini söyledi. Hemen önce taksiyi sonra fethiyi aradım. Dün beni uyandırmak için söylemiş. Ama anlaşılan fazla dikkatimi çekmemiş. Neyse böylece fazla geç kalmadan hastaneye gittim. Kahvaltı ettim ve acil ameliyathaneye filizin yanına gittik. Çay içtik. Ve fethi sectio da iken biraz uyudum. Sonra filizin yaptığı zeytinyağlı dolmadan yedim. Bayağı sohbet ettik. Ablamla konuştuk. Anneler gününü kutladım. Annemi her aradığımda telefona uykulu ses tonuyla berat cevap verdi. Hala annemle konuşamadım. Servise internete girmek için geldim. Önce bilgisayar çalışmadı. Personel gidip üçlü prizi tamir ettirdi. Sonra nete bağlanamadık. Arzucum yine çoğul konuştum. Ama bu sefer evde değilim. Burası da kalabalık.
Şimdi teknisyenimiz suat geldi. Eşine anneler günü için gül getirmiş (eşi ortopedide nöbetçi) ve ona şiir yazmış. Eşi çok duygulanmış, benim de gözlerim doldu diyor. Sokakta çiçek taşımanın ne kadar zor olduğundan bahsediyorlar.
Şimdi bağlanmaya çalışıyorum ama bir türlü bağlanamıyorum. Şimdi fethi suatın doktorlar (anestezidekiler) hakkındaki yorumlarını alıyor.
Hava öyle güzelki, bilgisayar çalışmayınca dışarı çıkıp home art aldım. Ziyaret saati, acilin önü hasta yakınları ile dolu. Bu güzel havada çalışmak hiç de güzel değil. Arzu sana iyi oldu, dün yeterince gezdin diyorsundun.
ürolojinin hastası kötüleşmiş, ona müdahale ettik. yer bulmak için bayağı uğraşıldı(ben değil) . kadının durumu çok kötü. muhtemelen bu gün gider. zavallı kızı tam da anneler gününde.
saime aradı. bu havada nöbette misin diyor. konuştuk biraz. ona anlatacak fazla bişey olmadığı için fazla konuşmadık. annemi kaç kere aradım ama bir türlü ulaşamadım. tekrar deneyeceğim. tabii şimdi ümmühanı da aramak lazım. taze anne.
sevgili arkadaşlarım (arzu karaman hariç, inşallah o da yakında olur) hepinizin anneler gününüz kutlu olsun.
sevgili annem yanımda değilsin. seni bazen çok özlüyorum, bana sarılmanı, kokunu, sıcaklığını. anneler günün kutlu olsun. seni çok seviyorum. tabii babamı da.
hastayı özele gönderince yemeğe çıktık. biraz fazla yemişim beni çok rahatsız etti. hava güzel olduğundan ve terasın kapısı da açık olduğundan terasa çıkıp manzara seyrettim. hava güzel, istanbul güzel. adalar görünüyor. aşağı indiğimde cihan çay demlememişti ve ben de yattım. üstüm açık yattığım için biraz üşüdüm ama yine de 2 saat kadar uyudum. kalktığımda hala uykum vardı ama eğer biraz daha uyursam gece uyuyamayacağım. kalkıp kantinden çay aldım ve sabah olimpia dan aldığım koko mu yedim. şimdi tv de hülya avşarın dizisi var.

1 Comments:

At 9/5/05 21:26, Blogger nerminn said...

zafere (üroloji dokoruna) sordum. haberi yok. hiç de merak etmiyor. o gün onu bayağı yormuşlar. onun nöbeti değilmiş. ona vermişler. böyle bir olayla karşılaşınca da sinir olmuş. dün fethi , bugün de ben sordum. bilmiyor.dün ölmediyse bugün yarın ölür.
duana da amin diyorum, İnşallah.

 

Yorum Gönder

<< Home