ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Mayıs 06, 2005

mutlu yıllarr duygu

eğer benim hafızam yanılmıyorsa bugün (acaba dün müydü?) (yoksa bugün demet hanımın mı doğum günüydü? ing. hocamız) sevgili arkadaşımız duygunun doğum günü.
aaaaa içerden su sesi geliyor. benim akıllı arkadaşım saime sular kesildiği için suyu açık bırakıp gitmişti. iyiki akşamdan geldi. ya ben işe gidince gelseydi. kontrol etmeden giderdim. ama şükür ki geldi. nasıl duş alacam diye karakara düşünüyordum.
duygudan bahsediyordum. burada yazdım ki arkadaşlar görsünler ve sevgili arkadaşımızı kutlasınlar. sanırım 32 oldu. heheh. Sevgili Duygu Allah İnşşallah çocuklarınla ve eşinle hayırlı uzun ömürler versin. herşey o güzel gönlünce olsun.
akşam fethi ile konuştuk. ben onu uyuyordur diye düşünürken o nöbete gitmiş. dün gece yine hastane çok soğukmuş. o da buz tutmuş. meğer cengiz abi yorganları attırmış. ama ben anlayamadım neden attırdı. çünkü onları daha geçen yıl almışlardı. ve nöbetler kalorifer yanmadığında çok soğuk oluyor. karar verdik, pazar günki nöbetimize kalın bişeyler götüreceğiz. yoksa üşütmemiz an meselesi.
hafta sonu bruncha gitmeyi planlıyorduk. ama galiba arkadaşlar su koyverecekler. eğer öyle olursa ben de belki cumartesi de nöbet alırım ve tüm hafta sonunu nöbette geçiririm.
İnlallah yanlış alarm değildir(duygunun dg.)

2 Comments:

At 6/5/05 17:06, Blogger hbg said...

evet dogru alarm :) bugun duygu'nun dogum gunu. galiba demet hn'inki de yarindi ama ondan emin degilim..

 
At 7/5/05 00:03, Blogger nerminn said...

duyguyu aradım cepten ama ulaşamadım

 

Yorum Gönder

<< Home