ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Mayıs 07, 2005

cuma, acil ameliyathane

sabah acil ameliyathaneye gittim. çok yoğun bir gündü. acayip yoruldum. kbb nin yanında bir sürü acil hasta aldık. kahvaltıya servise gittim. tabaktakilerin çoğunu yiyemedim. cuma günleri bu abartılı kahvaltı yüzünden öğle yemeği yiyemiyoruz ve tüm düzenimiz bozuluyor. hele de bugün sema ile öğle yemeğine de çıktık. sonra kendimizi çok kötü hissettik. bütün gün kötü bir mide ile gezindik.
Geçende figen benden okumak için bir kitap istedi. ve ben de yanımda samiha ayverdinin ratibe si vardı, onu verdim. o gün esra hanımın halası servise geldi. figenin elinde kitabı görmüş ve şaşırmış. samiha ayverdi okuyan birini gördüğü için. onlar da kitabın benim olduğunu söylemişler. kadın benimle tanışmak istemiş. adının nezihe meriç olduğunu ve yazar olduğunu söylemiş. adı çok tanıdık geldi ama hiç kitabını okumamıştım. o gece internette taradım ve hakkında bir kaç yazı okudum. cumhuriyetin ilk kadın yazarı diye geçiyor. bugün tekrar gelecekmiş ve benimle tanışmak istiyormuş. tüm gün bekledim ama gelmedi. belki de pazartesi gelir.
vakalar bittiğinde sema kahve yaptı ve ersin falımıza baktı. bayağı güzel bakıyor. çok hoşuma gitti. çıkışta savoya gittik. fethi sonradan geldi ve yarın görüşmek üzere anlaşarak ayrıldık. sema ile önce nişantaşına sonra da metrocity ye gittik. çok yorgundum ve bu kadar yorgunken kendime niye eziyet ediyorum bilmiyorum. etek aldım. ve hocaya anneler günü için mücevher kutusu. geçen sene anneler gününü kutlamadım diye çok bozulmuştu. ben gerçi bir açıklamada bulunmuştum. komik bir açıklama. semaya nasıl olsa yarın buluşacağımızı bana gelmesini söyledim. lens solüsyonunu almak üzere hastaneye gittik. millet şaşırdı bizi o vakitte hastanede görünce. taksim hill deki toplantıdan geldiğimizi söyledik. millet yuttu. hocanın hediyesini bırakıp hastaneden ayrıldık, taksiye bindik biraz gidince lns solüsyonu aklmımıza geldi ve inip geri döndük. eve taksi ile gittik. tam köprüyü geçerken ığdırdan elif aradı. burda hava harika dedik. ığdırda da öyle imiş. yakıda gelecekmiş, kongreye. bende kalacak. eve gidince çay demledik ve atv deki filmi seyrettik. sema yarısında uyudu. yattığımda saat 2:45 idi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home