ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Nisan 30, 2005

evde bahar ki ne bahar

dün gece televizyonu da yatak odasına götürdüm. çok geç yattım. sabah 7 de uyandım, tv hala açıktı. kapatıp tekrar yattık. pardon yattım ne yattıkı. ben annemler gittiğinden beri yalnızım ve bugün tüm günümü uyuyarak geçirerek yorgunluk attım. ablamla 11:30 dan 12:30 a kadar tel de konuştuk. dünle ilgili kritik yaptık. sonra regional anestezi kitabını açtım. riva okumak için ama o kadar kolay konuya bile adapte olamadım ve oturma odasında kanepede 5e kadar uyudum. yani bugün tüm gün uyudum. akşam ayşe teyzeyi aradım. metehan çıktı. arzucum annen selimlerdeymiş. selam söyledim. bol bol tv izliyorum. ama benim ders çalışmam lazımmmmmmm.ve tezimi yazmam. saçma sapan bir şekilde milletin link verdiği blogları okuyorum. bu arada arzudan dün acayip bir fırça yemişim. iyiyim arkadaşım merak etme. ben iyiyim. biliyorsun işte arada oluyor. ama benim dünkü kötü hissetmem tahmin edeceğin bişey değil. kafede ağlamam tamam da diğerleri farklı. ben iyiyim hem de çok iyi. seni çok seviyorum. hoşçakal.

1 Comments:

At 3/5/05 23:44, Blogger nerminn said...

heheh. merak etme eve birini alırsam sana önceden haber veririm.

 

Yorum Gönder

<< Home