ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Perşembe, Mayıs 05, 2005

arkadaş ziyareti

Sabah annemin telefonu ile uyandım . Kahvaltı ettim ve çapaya gitmek üzere evden çıktım. Hava çok güzel be ben ilk defa ince bişeyler giydim. Çapaya ilk defa gülden de gelmişti. 3 ayda bu ilk gelişi. Hoca haftaya reseptörleri anlatacakmış, daha doğrusu dinleyenlere anlattıracak. Herkese tek tek zoraki bir alt başlık şeklinde konu verdi. Bizden gülden fena yakalandı, hoca ona da bir konu verdi. Haftaya mecburen gelecek. Melihe teklif etti, ama melih ben anlatmayayım dedi. Adam da hayır illa anlatacaksın demedi. Bana hiç teklif etmedi. Haftaya seminerde hepimiz konuşacakmışız. Uyumak yokmuş. Gitsem mi gitmesem mi bilmiyorum. Aslında önemli bir konu. Gidersem önceden çalışmam lazım.
Çapadan çıkınca kendime 2 tane yeni önlük aldım. Eee yakında uzman olacağız şöyle gıcır gıcır giyeyim. Aslında bir de terlik istiyorum ama farklı bişey. Tam olarak nasıl bişey alacağımı bilmediğim için o biraz bekleyecek.
Taksiye atlayıp fatihe gittim. Ayşegüle hediye kitap aldım. Arzucum ‘güvercin gerdanlığı’nı aldım. Böylece o kitaptan üçümüzün de oldu. Kendime de kitap aldım. Nihayet aradığım iki kitabı aldım. Senai demircinin hac günlüğü ve ilahi aşk. Diğer bir kitap Havva sözenin tavsiye ettiği, hacca gitmeye niyetlenen herkesin okuması gereken bir kitap diye bahsettiği bir kitap, ali şeriati’nin ‘hacc ‘ı. şuan gitmiyorum ama bu da bir niyet belki de dua olur belli mi olur. Diğer bir kitap da 99 esma 99 dua (senai demirci). Yine bir sürü kitabım oldu.
Sonra çiçek aldım ayşegüle gittim. Becerikli arkadaşımın yaptığı harika yemekleri ve sonrasında börek ve keki yedim. Sohbet ettik. 19 mayısta nerede buluşacağımız hakkında konuştuk. Katibimde kahvaltı yokmuş. Ayşegül beylerbeyinde martı diye bir yer varmış deniz kenarında oraya gidelim diyor. 118 de numarasını bulamadı. Erkandan numarasını alıp arayacak. Muhtemelen orada da kahvaltı yoktur. Öğlen buluşuruz. Bakalım bu sefer kaç kişi gelecek.
Sonra erkan geldi ve emiri doktora götürdü. Hava kararmadan ayşegülün tüm ısrarlarına rağmen kalktım.
Eve girmeden amcamı görmeye yukarı çıktım. Esra gelmiş. Onu da gördüm. Beraber düğün resimlerine baktık. Orada da bişeyler yiyip eve indim. Sema ile telefon kulağımı ısıtacak kadar uzunca (65 dakika) (30 dakika da vapur ve takside konuşmuştuk) tel de konuştuk. Bütün çocuklarımı seyrettim. Bahşende ile ali Yahya bu bölümde evlenmedi.

7 Comments:

At 5/5/05 08:13, Anonymous Adsız said...

merhaba,
bahsettiginiz havva sozen,ayse sozenin kizkardesi olan havva mi acaba?gunlugunuzu uzak diyarlardan vakit buldukca okuyorum.dogal olan anlatiminiz cok hosuma gidiyor.ortak tanidiklarimiz varsa bir kez daha dunya ne kadar kucuk yarabbim diyecegim:))
sevgiler..

 
At 5/5/05 13:15, Blogger nerminn said...

merhaba
evet ayşe sözenin ablası. havva ve ayşe lisede bizim bir alt sınıftaydılar ve kız kardeşimin de sınıf arkadaşlarıydı. ortaokulda kız kardeşim çok küçüktü ve onlar bazen hafta sonu kızkardeşimi evlerine götürürlerdi.
neredesin? abd?,uk? ayşe ile nerede tanıştınız?

 
At 5/5/05 16:58, Blogger nerminn said...

biz okulun ilk mezunlarıyız. 1991 mezunları. sen hangi yılda faziletteydin

 
At 5/5/05 17:44, Blogger nerminn said...

hımmm sen daha küçükmüşsün. liseye neden devam etmedin?şimdi ne yapıyorsun?

 
At 5/5/05 20:06, Blogger nerminn said...

hangi site?

 
At 6/5/05 00:08, Blogger nerminn said...

hatice bir sefer arkadaşlardan birinde toplandığımızda portakal ağacından bahsetmiştik. kızlar senin de bizden olduğunu öğrenince çok sevinecekler.

 
At 6/5/05 00:13, Blogger nerminn said...

arzucum akşam girmeyecektim. saime ile konuştuk. işten geç çıktı. karşıdan gelene kadar capitol kapanır diye bana gelecekti. evde yemek yoktu. evi mi toparlayayım yoksa yemek mi yapayım? ben de evi toparlarken, netten pizza hut ın tel ini aldım ve pizza siparişi verdim. ne yapalım ben öyle çok pratik ve becerikli bir kız değilim. zaten becerikli de olsam evde pek bişey olmadığından ne pişireyim. onunla pizzayı yedik. o gümüşü seyretti. sonra ben kurtlar vadisini seyrettim. arada bol bol konuştuk. saat 12 de gitti ve ben de girip sana bakayım bana ne yazmışsın dedim. cevabın için teşekkürler. saime de değişik yorumlarda bulundu.
bu akşam beni en çok şaşırtan ve mutlu eden de haticenin bizden olması.

 

Yorum Gönder

<< Home