ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Perşembe, Mayıs 12, 2005

serendipity

Aslında bugün yazmaya hiç niyetim yoktu.geçtiğimiz yılbaşını çorluda arzu ile beraber geçirmiştik. Ben erken saatlerde oturma odasında uyuya kalmıştım. 12 ye doğru arzu beni zorla uyandırmıştı, konuşmuştuk. O gece bana çok beğendiği bir filmi anlattı. Serendipity (tesadüf). Sonra zapping yaparken bir baktık, TRT 2 de tesadüffff. Ama başlamış, ortalaraında bir yerdeydi. Ben de bu akşam tv de fragmanını görünce birkaç kişiye mesaj çektim, seyretmeleri için. Ve başladı, ama fethi telefonda ve ikisini birden idare etmeye çalışıyorum. O da bunun farkında. Ama ya kurtlar vadisi başladı ve çok kritik bir yerinde bitmişti. Ona geçiyorum. Arzucum bu akşam da böylece seni yadetmiş oldum.
Bugün çok önenmli bişey yapmadım. Sabah 11 de ümmühanın telefonu ile uyandım. Haberlerde seyretmiş, mecburi hizmet geliyormuş hem de 3 yıl. Yani bu haber sabah sabah verilecek haber mi? Hem de bana. Telefondan sonra sağa dön yok, sola dön yok. Uyuyamadan kalktım. Böyle bişey olursa ben ne yaparım ya? Babam da haberi seyrettiyse kişmbilir bana ne kadar kızmıştır. Uzattığım için.
Akşam ayşegülü aradım, babaannesindeymiş. Yarın annesi bafraya dönüyormuş. Bugün kermes başlamış, beni de davet etti. Bilmiyorum vakit bulup gidebilir miyim. (burada soru işareti mi olması lazım.)
Arzucum sayfan hala görünmüyor.

3 Comments:

At 12/5/05 22:46, Blogger nerminn said...

sadece reklam aralarında seyrediyorum ama ne harika bir film. erkekler niye romantizmden hoşlanmaz?

 
At 15/5/05 06:07, Blogger hbg said...

el insaf zekiyee!!! ben sana filmden once biri ayseline biri veyseline olmak uzere iki ayri mesaj atmadim mi yahu??? serendipity var seyret diye. ondan once de attim aslinda kac kere...

 
At 15/5/05 15:31, Blogger nerminn said...

aaaaaaaa! handancım öyle bir mesaj gelmedi tel ime.

 

Yorum Gönder

<< Home