ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Çarşamba, Mayıs 18, 2005

yorgun argın

bir kaç gündür kendimi fazlasıyla yordum. 4 saatlik uyku ile işe gidilir mi? bir kaç gündür öyle gidiyordum ve sonunda bugün sema da ben de bayrak çektik. tez vakamı yaptım. ama kontrole gelecek olan hastam gelmedi. bu hastalar beni öldürecek. galiba tez hasta sayım tamamlandı bugün. ama hastaların çoğu kontrole gelmedi. bu tezin özelliği ve güzelliği hastaların 15 gün sonra kontrole gelmesi olacaktı. esra hanımın daha haberi yok. ona söyleyince bakalım bana ne diyecek.
sabah kalktım ve sular akıyor mu diye baktım. maalesef akmıyor. sema saçlarını yıkayamadı (hastanede yıkadı). saati 10 dk aralarla kurduk ve kalkmamız gerekenden 30 dk sonra kalktık. markete uğradık, beyaz peynir aldık ama domates yoktu. hastane önünden de simit aldık. birlikte kahvaltı ettik. benim vaka geç geleceği için fethi ile oturduk, sema aralarda geldi gitti.
öğlende cafe fotoğrafta melemen yedik. aliye geldi. cerrahiden pelini aradık. o da geldi. dedikodu yaptık biraz. anesteziden korkulur ve hiç bişey kaçmaz dedi. bizi (sema ve beni) seviyor, biz de onu. öğleden sonra sema ile maniküre gitiik. ikimiz de perişandık eve nasıl geldiğimi bilmiyorum. yattım ve uyandığımda saat akşam 7 idi sanırım. telefona baktım, bozuk zannettim. tarih niye 18 mayısı gösteriyor diye garip garip baktım. hatta tarihi değiştirmeye bile kalkıştım. sonra farkettim ki hala aynı gündeyiz. 19 mayıs henüz olmamış ve benim acele etmeme gerek yok. tarihi değşiştirmekten vazgeçtim ve tekrar uyudum. geç vakitte ablam aradı. dün onunla pek konuşamadık. ben yatakta sadece dinlerken ve anlatacak birşey yok, sen konuş ben dinliyorum derken. uykum açıldı (50 dk da uyku açılmaz mı?) ben de ona dünün ayrıntılarını anlattım. yataktan kalktım, tv yi açtım. bütün çocuklarım başlıyor. karnım acayip aç, başım dönüyor. makarna yaptım. ve karnımı doyurdum. yarına reken kalkmam lazım. evde yapacak bir sürü iş var. yarın ibrahim askere kıbrısa gidiyor. ona bir kek yapmam lazım. gece bu kadar uykudan sonra nasıl uyurum bilmiyorum. işleri yapmaya geceden mi başlasam. sular yine yok. ne oluyor bu sulara? susuz yaşanır mı?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home