ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Salı, Haziran 07, 2005

yeşil yeşil mutfağım

Dün gece saat 2 de yattım. Sabah 6:30 da zorla kalktım. Bütün gün boyunca da uykuluydum. Dün akşam ümmühan aramıştı. Bizim evlere mutfak beğenmemiz gerekiyormuş. Daha doğrusu mutfağın rengini. Sabah sema ile hastanenin arkasındaki istikbale gittik, mutfak kataloğu almak için. Ama yoktu. Öğlene kadar bir ümmühan bir babam aradı. Size güveniyorum, benimkini de siz beğenin dedim. Geçen ay erkek kardeşlerimin mutfaklarını yaptırmışlar. Katalogdan yeşil renkte bir dolap beğenmişler. Renk katalogdaki kadar güzel durmamış. Annem aynı kurbağa rengi gibi diyor. Bizimkileri de açık yeşil beğenmişler deyince annem aaaaa yine mi yeşil dedi. Ümmühanın dediğine göre güzel renkmiş. Bakalım orada oturabilecek miyim? İstanbulda öyle bir eve sahip olmamın imkanı yok.
Ameliyathanede dün akşam saimenin verdiği fizikom un broşürlerini bizim uzmanlara ve hemşirelere gösterdim. Saime okuyorsan iyi reklamınızı yaptım. Öğlende yemekte kurufasülye ve pilav ve cacık vardı. Cacığın olduğunu bilmediğim için kantinden bir de yoğurt alıp yemeğe çıktım. Dün kilo vermeye karar verdiğim için ekmek yemedim ve yemeğimi Meryem ve fethi kadar yavaş yemeye çalıştım ama pek başarılı olduğum söylenemez. Yemek sonrası yoğurdumu dondurma ile değiştirdim. Öğleden sonra ameliyathanede uyuklayıp durdum. İki vaka vardı ve bitmek bilmedi. Bir tane kaldığında 15:30 da üstümü giydim ve ali’ye ‘ben gidiyorum, Sen vakayı nöbetçiye bırak bunlar yarım saat diyor ama kim bilir ne kadar sürer’ dedim. Ne yaptı bilmiyorum. Fethi ile çıktık, zümrütten resimleri aldık. Savoyda 1 saat kadar oturduk. beni eminönüne bıraktı. Yolda uyuyarak geldim. Eve gelir gelmez yattım. Geçende titreşime aldığım halde uyandığım için bu sefer teli kapattım. Sema evden aradı. Yatakta konuştuk. Sonra kalktım. Aliyeyi seyrederken Arzu ile karşılaştık, onunla biraz konuştuk. Amasradan aldığım ıhlamuru içtim ve lokumdan yedim. Güya kilo vermeye çalışıyorum. Hımmm bir de semizotundan yedim akşam yemeği olarak.
Kısacası bugün birşey yapmadım. Ama keyfim yerinde.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home