ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Salı, Aralık 13, 2005

dün öğlene kadar hastanede kaldım. nihayet tezi teslim ettim ama halşa işlerim bitmedi. hoca tezini teslim eden gelmeyecek demişti ama şimdi yan çiziyor. yarın mecburen gelip çalışacağım. yukarki ameliaytahnede çalışmamı istiyorlarmış. yarın yine geç kaldım diye fırça yiyeceğim. öğlende hastaneden çıktım ve capitole gittim. ablamın beğendiği eteğe indirim gelmiş, onu aldım. bir tane de kendime aldım. bu eteği ayşegül görse pek bir mutlu olur benim adıma. tam onun istediği gibi. akşam ablamla tel de konuşup yattım. gece saat 3 te tel çaldı. telefon yanıbaşımda olmasına rağmen bakamadım ve kapandı. sonra korktum ve geceyi uykusuz geçirdim.

2 Comments:

At 13/12/05 14:24, Blogger Koyubeyaz said...

Gozun aydin tezini vermisin kutlarim Doktor Hanimcim... insallah hersey yolunda gider...

 
At 13/12/05 16:26, Blogger nerminn said...

İnşallah öyle olur. çok teşekkür ederim.

 

Yorum Gönder

<< Home