ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Şubat 24, 2006

dün bütün günüm reanimasyonda boş boş oturark geçti. meğer hoca ve şef yardımcıları uludağa kongreye gitmişler. o yüzden beni yoğun bakıma bırakmışlar. servis boş kalmasın diye. ben bunu öğrenince figeni serviste bırakıp kuaföre gittim. bütün günüm lay lay lom geçti.
öğleden sonra erken çıkıp ayşegüle gittim. gittiğimde kızlar daha masadan kalkmamışlardı. sohbet ettik. ayşegülden sonra nöbete gittim. bana yeni bir oda ayarladılar. suit oda. bayağı güzeldi. 2 tane tv vardı. bütün akşamı tv karşısında çalıkuşunu okuyarak geçirdim. sonlara doğru kimi zaman ağladım, kimi zaman kahkahalarla güldüm. harika bir kitap. bütün geceyi uyuyarak geçirdim. sabah da kalkıp taksiye atladım. semayı yoldaki hastaneden alacaktım. cerrahiden pelini gördüm. üçümüz aynı taksi ile sohbet ederek hastaneye vardık. sema ile hızlı bir kahvaltı sonrası ameliyathaneye indim. fena bir gün değil. sanırım 1 saat içinde vakalarım biter. ve ben de annemlere katılırım.
pazar günü yine nöbetim var. annemler ben nöbette iken gidecekler.

1 Comments:

At 27/2/06 16:25, Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

Çalıkuşu benim de en sevdiğim kitaplardandır,haklısın!!!!

 

Yorum Gönder

<< Home