ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Şubat 11, 2006

64'ü gördüm

Haftalardır omuz ve boyun ağrısı yüzünden uyuyamıyorum. Uyuduğumda ağrı ile uyanıyorum. Dün hayriyeye (teknisyen) masaj yaptırdım ama yeterli gelmedi. Bugün semanın tezini yazmaya başladım ve ağrılarımın sebebini de keşfettim, bilgisayar. Elif de tezini yazarken boyun fıtığı olmuştu. Allahtan semanın tezi çok uzun olmayacak.
Bugün her tatil günüde olduğu gibi öğlende kalktım. Kendime çok güzel bir kahvaltı hazırladım ve tv karşısında keyifle kahvaltı yaptım. Handanı aradım ve bu arada tartıya çıktım ve ne göreyim? 64 olmuşum. Daha önce hiç 63 ün üstüne çıkmamıştım. Samsuna gittiğimde 61 idim ve aynı kiloda kalmayı başararak istanbula dönmüştüm. Handan çığlıklarımı duyunca önce ne oluyor dedi. Sonra da eeeee 64 olmak iyi mi? Yoksa kötü mü? Diye sordu.
Günümün geri kalanında yatak odasında sandalyenin üzerindeki kazak yığınını toparladım ve sonra da önceki gün aldığımız pazıyı pişirdim. Sanırım bu benim ilk sebze temizleyip haşlamam. Bulguru biraz fazla katmışım bu yüzden de benim yemeğim pazılı bulgur pilavı gibi oldu. Ama olsun tadı gayet güzeldi, çok beğendim.
Bugün ablamla tel görüşmemizi henüz yapmadık. Çünkü telefonunu ayşenura vermiş. Ayşenur kuzeninin sınıfı ile birlikte ılgaza gitmiş. hidayet de arkadaşlarıyla birkaç günlüğüne ılgaza gitmiş ve dayı yeğen dağda buluşacaklarmış.
Sema ile de konuşmadık ama sabah mesaj atmış, kuşadasına vardığına dair. dün bütün gün gördüğü kabusu anlatıp durdu. (ölüler ve kapuçinoyla ilgili ) bu sebeple yolda kaza falan mı olacak diye biraz tedirgindim ama sağsalim varmış. gerçi onun rüyaları çıkıyor olsa malezyadan dönerken uçağın düşmesi, bizim ölmemiz onun ise kurtulması gerekiyordu. görüldüğü üzere hepimiz sağlamız.
tüm akşam boyunca kitabı okuyup durdum ama hala bitmedi. yarına kalmasını istemiyorum. önüme başka bissürü kitap yığdım ve hala hangisine başlayacağıma karar da veremedim. gerçi hastanede de diğer okuduğum kitap var. ona da artık geri dönmem gerek. insanın ders çalışmayıp da rahat rahat kitap okuması ne harika bir şeymiş.
Yarın belki handana giderim aşure yemeye.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home