ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Aralık 30, 2005

çarşamba günü sema ile ali istiklale çıkıp daha önceden asistanlardan toplanılan para ile cengiz abiye hediye aldılar, mudo’dan büyüteç ve zarf açacağı, vakko’dan 2 gömlek ve mendil. Mesai sonrası makamına (başhekimlik) gittik. çayını içtik biraz sohbet ettik. Hediyelerini açtı. Çok beğendi. Zaten aynı anda bu kadar hediyeyi kim alsa sevinir. Çıkışta savoya gidip karnımızı doyurduk. Sema ali ile özele gitti. Fethi de beni önceki gün şarjımı unuttuğum hastaneye götürdü. Şarjı aldım. Eminönüne giderken yolda samiha ayverdinin yaşadığı evi ve yol üstündeki önemli tüm yapıları gösterdi.
Akşam eve gidince koltukta uyuya kalmışım. Amcam aradı, sınava ne zaman girceğimi merak etmiş. Ne konuştuğumu hatırlamıyorum bile. Akşamın geç saatinde uzanıp tv seyrettim. Gece saime ile konuştuk ve günü böylece noktaladım.
bu sabah meral aradı. pazartesi acilde çalışıyormuşum. ersin bey acilde çalışacakmış ama hocadan birkaç günlüğüne izin aldığı için ben orada asistansız çalışacakmışım. daha dün geldin, acilde ilk çalışman olacak, zaten bişey bildiğin yok, becerikli desem becerikli de değilsin, neyine güvenerek gidiyorsun ki?
bugün saimelere gönülün italya kitabını götürmem gerekiyor, ama ayağım hiç çekmiyor.

2 Comments:

At 1/1/06 16:18, Blogger nerminn said...

denizkızı çok teşekkür ederim. çok güzel dualar etmişsin. Allah sana da tombiş kızın, eşin ve tüm sevdiklerinle hayırlı uzun ömürler versin İnşallah. Allah hiç bir zaman darda koymasın ve Allah herşeyi o güzel gönlüne göre versin.

 
At 4/1/06 19:21, Anonymous Adsız said...

Samiha Ayverdi'nin kitaplarını çok severim. Ne güzel yaşadığı yeri görmüşsünüz.

 

Yorum Gönder

<< Home