ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Çarşamba, Ocak 25, 2006

geri sayım başladıııı

akşam sınav tarihini öğrenince sabah hastaneye gelmek için hazırlandım ama sabah dışarısı okadar kötü görünüyordu ki gidemeyeceğime kanaat getirip tekrar yattım. öğlende sınava birlikte gitreceğim şişli etfaldeki doktor hanımla konuştum. il sağlık müdürlüğne gitmem gerekiyormuş. hazırlanıp evden çıktım. benim evin yolu çok kötüydü . hele üst geçitten nasıl yuvarlanmadan indim bilmiyorum. stv de insanlarla hep o üst geçitte röpörtaj yapıyorlar. nasıl üşüyor musunuz? hava nasıl vs diye.
il sağlık müdürlüğüne kolayca gittim ve işimi çabucak hallettim. sultanahmet ve ayasofyanın önünden tramvayla geçtim. kar altında çok güzel görünüyorlardı. bu arada tüm yol boyunca küçük not defterimden ezber yapıp durdum. sonra taksime geldim. bu gece burda yatacağım. eve gitsem bir daha gelemem çünkü. sema da burda. marketten bir haftalık stok yapmış. tüm geceyi bişeyler yiyp içerek geçireceğiz. sınava 5 gün kaldııııııııı.

2 Comments:

At 27/1/06 19:09, Blogger Koyubeyaz said...

Doktor Hanimcim allah zihin acikligi sonrada bol sans versin sana diyorum baskada birsey demiyorum...

 
At 28/1/06 14:42, Blogger nerminn said...

çok teşekkür ederim. :)

 

Yorum Gönder

<< Home