ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Salı, Ocak 24, 2006

sınav tarihi 31.1.2006

Pazar günü sema ile alışverişe gideceğiz diye anlaştık ama Pazar sabahı kalktığımda canım hiç dışarı çıkmak istemedi ve planı iptal ettik. Pazartesi nöbet vardı ve biz sema ile nöbet başlamadan alışverişe çıkalım diye tekrar plan yaptık. aslında nöbet benim değildi, fethinin nöbeti. 1 gece önce o nöbeti tutayım diye neler söyledi, neler. Öyle komikti ki ne istesem yapacaktı. Ona pazartesi öğlende karar vereceğimi söyledim. Ertesi sabah meraktan erkenden kalkıp camdan dışarı baktım. Kar başlamış, yerler de biraz tutmuştu. Mesaj çekip nöbeti tutamayacağımı, semaya da alışverişe çıkamayacağımızı haber vermesini söyleyerek tekrar yattım. Bütün günümü ankaraya sınav tarihimi öğrenmek için telefon ederek geçirdim. En son akşam aradım ve yarın akşama doğru arayın dediler. Akşam eliften telefon geldi, evde olup olmadığımı soruyor. Evdeyim, gelebilirsin dedim. Geç vakitte geldi, beraber çay içtik, sohbet ettik. Iğdırdan istifa etmiş. Burada özele geçecekmiş. Gece o erken ben de geç vakitte yattık. Sabah o erken kalkıp gitti. Ben de semanın telefonu ile uyandım. Hoca beni soruyormuş. Neden hiç hastaneye gelmiyor? Hala samsunda mı? Bizden bu kadar mı nefret ediyor? Gibi saçma sapan bir sürü şey sormuş. Telefon açıp hatanın bende olduğunu, düşüncesizlik ettiğimi vs söyledim. Perşembe günü hastaneye gitmeyi planlıyorum.
Dışarıda acayip kar var. Benim ev çamlıca yokuşlarında ve ne zaman bu kadar kar yağsa ben işe gidemezdim. Bu sefer evde olmak, hiç dışarı çıkmak zorunda olmamak gerçekten harika. Zaten karı sadece seyretmeyi severim, içinde olmak hele hele sürekli kayıp düşerek yürümek hiç bana göre değil.
ayın sonundayız, ankarada işler yavaş işliyor diye düşünerek sınavın şubatın sonunda olacağını düşünüyordum. tarih belli oldu. haftaya salı günü 31 ocak'ta sınava giriyorum. ayyyyy ne olacak? bakanlığın sayfasına baktım. heralde bu ayki kuradan yırttım. ben gidene kadar bahar olur İnşallah.

1 Comments:

At 25/1/06 15:50, Blogger nerminn said...

deniz kızı çok teşekkür ederim. akşama kadarına gerek yok. sanırım 3 e kadar yeterli. öpüyorum

 

Yorum Gönder

<< Home