ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Salı, Şubat 28, 2006

Kendimi paçavra gibi hissediyorum. Pazar nöbette boğazım ağrıyordu. Dün de biraz kırgınlık vardı. Bugün ise adeta dökülüyorum.

Son zamanlarda iyi bir şekilde kitap okuyordum. Akşamları eve geldiğimde de tv karşısında battaniyemi örüyordum. Geçen hafta 2 tane de nöbet tuttum. 1 kere geçen hafta 1 kez de bu hafta olmak üzere 2 kez spora gittim. Benim için buraya kadarmış. Yarın spora bu halde gidemeyeceğim kesin. Bu akşam ne kitap okuyabiliyorum ne de örgü örebiliyorum. Tek yapabildiğim tv ye bakmak. Bu kış hasta olmadım diye sevinip uruyordum, hevesim kursağımda kaldı. Bir de hasta oldum mu kolay kolay atlatamıyorum. Bakalım bu sefer nasıl olacak?

2 Comments:

At 1/3/06 17:09, Blogger nerminn said...

teşekkür ederim

 
At 14/5/12 16:38, Anonymous Adsız said...

şeker hastası olma olasılığınız yüksek. aynı şeyler bende de oluyordu ve gerçek ortaya çıktı.. hastalıklar normalden daha uzun sürede geçiyor. bu şeker hastası olabileceğinizin belirtisi olabilir.

 

Yorum Gönder

<< Home