ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Perşembe, Mart 02, 2006

aslında bugün yazmaya hiç niyetim yoktu. hala hastayım. sabah hastaneye gelirken , kahvaltı ettikten sonra acile meralin yanında dinlenirim diye düşünüyordum. ama sabah serviste öğrendim ki uzmanlardan biri sayfamı keşfetmiş. aslında gizli saklı birşey yazmıyorum. ama yine de bütün servisin sayfamı okuması riskini de göze alamadım. bu sebeple de sabah sabah asistan odasında çoğunu draft yaptım. daha sonra handanın yardımı ile hepsi görünmez oldu. bu iş semayı bayağı eğlendirdi. halimi gülüp gülüp durdu. son zamanlarda hiç bu kadar eğlenmemişmiş. neyse sözün kısası bir müddet arşivim gözükmeyecek

2 Comments:

At 2/3/06 11:17, Anonymous Adsız said...

Geçmiş olsun. Yani o gün okuduk okuduk, okumadık gitti mi:) Zaten birkaç blogu okumaya başlayınca gerisi geliyor, o şekilde mi bulmuş acaba?

 
At 2/3/06 18:44, Blogger nerminn said...

hayır bnim dikkatsizliğimle. akşama kadar bekleyemeyip servisteki bilgisayardan açarsan olacağı budur zaten.

 

Yorum Gönder

<< Home