ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Çarşamba, Mart 30, 2005

arkadaşlarla brunch

Ya bu bilgisayar neden bu kadar yavaş? Hala sayfayı açamadı. Neyse, bu sabah erken kalktım ve Havva ya gittim. (Giderken handan senin evin önünden geçtim ve senin yerine sizin yıldırım markete, köşke, apartmana baktım.)
Havva nın bahçesinde çok güzel çiçek açmış 2 tane kamelya vardı. O ağacı çok seviyorum. Kokusu da hoşuma gidiyor, ama Havva nınki kokmuyordu. Kamelyayı ilk defa okul bizi bir baharda maslak kasrına götürdüğünde görmüştüm. Ne hoş bir seraydı. Sular akıyor, kamelyaların yaprakları her tarafa dökülmüş, her yer pembe renkte. Havva bana sümbüllerini ve lalelerini de gösterdi. Herhalde ümmühanın İncesu daki laleleri de açmıştır. Haftane onları seneler önce Hollanda dan getirmişti. Bu kadar börtü böcekten bahsedince aklıma (aklıma da ne çok şey geliyor) handanla yine bir baharda çengelköye gezmeye gitmemiz geldi. O gün tabiattaki mahlukatla o kadar çok ilgilenmiştim, etrafımı o kadar büyük bir hayranlıkla seyretmiştim ki handan hayretler içinde kalmıştı. Artık bu güne geleyim Havva ile birlikte floryaya elif e gittik. (Ayşegül hasta olduğu için Havva ile gittim.) elif şimşek, duygu, ablası, bir arkadaşları (elifle ortak arkadaşları) ve bilge geldi. Halbuki ben daha çok kişiyi görmeyi umuyordum. Elifin evine ilk gidişim. Evlerini tadilattan geçirmişler. Çok güzel olmuş ve bugün elif in ne derece becerikli olduğunu öğrendim. Yaptığı tatlılar, börekler çok lezzetliydi. Bilge ile görüşmeyeli uzun zaman olmuştu. En son handan evlenmeden önce bende toplandığımızda görüşmüştük, özlemişim. Dönerken yolda Havva ve bilge ile sohbet ederek döndük. Daha çok kitaplar hakkında konuştuk. Kitap almayı ve sahip olmayı sevdiğimizden ama aldığımız derecede okumadığımızdan bahsettik. Arkadaşlığımızdan konuştuk ve bir kez daha Allah’ şükür ettik. Allah’ım sen eksikliklerini gösterme ve hissettirme. Zaten bizim okulun bize kazandırdığı en iyi şey arkadaşlığımız. Eve gelmeden evin hemen aşağısındaki mağazaya uğradım (arzu selime gömlek aldığın mağaza), karşımda kimi göreyim? Aynur Yıldırım. İnsanın bir günde böyle çok görmediği birkaç arkadaşını görmesi ne güzel. Benim eve daha yakın bir yere taşınmış. Beni nisanın 5 inde ümraniyede yapacakları kermese davet etti. Şimdi evdeyim. Akşam dizilerimi seyrederim (sahra (reklam aralarında Avrupa yakası) ve bütün çocuklarım) kaç gündür ders çalışmıyorum, biraz da ders çalışırım. söylemeyi unuttum kızların özellikle de bilgenin arzu ve handana çok selamları var. duyguya 19 mayısta toplanmak için organizasyon yap, olmazsa yine katibimde toplanalım dedim ama bilmiyorum, duygu bu işe vakit ayırıp halleder mi?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home