ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Haziran 10, 2005

mavi ayakkabı

Dün akşam o kadar yorgundum ki, tv başında dizinin ilk reklam arasında uyumuşum. Dizi bittiğinde ben de uyanıp kalkıp yatağıma yattım.
Sabah ilk hastaları uyuttuktan sonra 9:30 da balkona kahvaltıya çıktık. Harika bir kahvaltı sofrası hazırladık. Neler yoktu ki; (ak ve handanın affına sığınarak) yumurta, 2 çeşit peynir, zeytin, dağ çileği reçeli (amasrada bakacaktan almıştım), domates, salatalık, tahin pekmez, erik kurusu (Amasra bakacaktan) ve kavun (senenin ilk kavununu yedim) ve simit. Asistanların bir kısmı geldi ve güzel bir kahvaltı ettik. Saat 3 ten sonra hastaneden çıktık ve akbankın cihangir şubesinde üçümüze hesap açtırdık. Bankada bayağı vakit geçirdik. Sonra da sema ile istikalle çıktık. Maviden geçen hafta aldığım kot eteğin yırtmacını biraz kapattırdım. Orada bir pantolon denedim ve ne kadar kiol aldığımı bir kez daha anladım. (arzu karaman panik olma. Öyle çok fazla gözle görülür bir kilo değil. Hala ince, uzun kız görünümünde ortalıkta geziyorum.) pizza hutta yemek yedik. Biz tavuğu Kentucky de yeriz ve bir kez de burada deneyelim dedik ama pişman olduk. Sosu bir garipti. Sonra istiklaldeki bütün ayakkabıcıları tek tek gezdik. İkimiz de tam istediğimiz gibi bir ayakkabı bulamadık. Her sene nine west te istediğim gibi ayakkabı olurdu ama bu sene istediğim gibi ayakkabı yok. Mavi aykkabı almam lazım ama hala tam istediğim gibi bulamadım. Hotiçte dün bir tane denedim. Ucu yuvarlak ama ben sivri uçlu, fazla topuklu olmayan hanım hanımcık bir şey istiyorum ama ortalıkta yok. Galiba hotiçtekini almak zorunda kalacağım. Hotiçtekinin rengi çantama da uymuyor. Aslında çantamın rengine uyan ayakkabı desa. Onu denedim ama 38 büyük, 37 ise küçük oluyor. Kadın olmak ne zor. Heheh
Sema ile dün konuştuk. Kadınlar olmasa ekonomi iflas eder. Kozmetik sektörü bizim sayemizde var, ayakkabı, çorap, takı, özellikle de altın, konfeksiyon, mobilya. Erkekler neyden anlıyor ki Dün kilo vermeye pizza hutta o kadar çok şeyi yedikten sonra ve mavide o pantolonu denedikten sonra karar verdim. Bu sabah kahvaltılık bişey almadım. Geçenlerde Kabataş motoruna binerken nestlenin promosyon olarak verdiği nesfiti yedim. Acildeyim. Annemle tel de konuştuk. O bana evimden bahsetti. Çok hızlı ilerliyormuş. Ben de ona bazı havadisler verdim. Teyzemler gelmiş , o yüzden kapatmak zorunda kaldık. Bugün belki ets ye gideceğiz. İzin tarihimizi belirlemek için. Akşam nöbetçiyim.

3 Comments:

At 10/6/05 20:24, Anonymous Adsız said...

zekiye sanırım tanışmış olsaydık iyi anlaşırdık.çünkü ben de alışverişte çıldırıyorum,kendimi durduramıyorum.nasıl kurtulurum bu hastalıktan doktorcum...

 
At 11/6/05 05:06, Blogger hayalperisi said...

kilomu inanmiyorum o ne ben markette bile aldigim sebze ve meyveyi tartmiyorum artik tartilar sinir bozmak icin var alisverislerde yasamak icin ...
umarim begendigin gibi bir ayakkabi bulursun ...

 
At 11/6/05 16:10, Blogger nerminn said...

teşekkür ederim delideli. zayıflamak istediğime bakmayın, ben hiç bir zaman işe yarar bir rejim yapmadım. eski yılların acısını çıkarıyorum. ortaokul,lise yıllarında arkadaşlarım bana cin ali derlerdi, annem de fasülye sırığı. sopa gibi kızdım. şimdi eskiye göre daha iyiyim. hiç olmazsa kadına benziyorum.
leyla alışveriş hastalığına gelince bir ara ben de hasta olduğumu düşünüyordum. ama tedavisi için düşünmedim. benim için önemli olan parayı harcamak ne aldığım önemli değil. o yüzden de eğer çok fazla ayakkabı ve kıyafet aldıysam, o zaman alışveriş yönümü değiştiriyorum. paşabahçeye gidiyorum. Bardak, fincan, tabak alıyorum. Tabii çeyizime. Annem de acayip mutlu oluyor. Bazen de 012 ye gidip yeğenlere kıyafet alıyorum ve kargo ile ablama yolluyorum. Parasını daha sonra enişteden alıyorum. Ne akıl ama değil mi?

 

Yorum Gönder

<< Home