ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Pazartesi, Haziran 20, 2005

nöbet ertesi

gece 4 te kalktım, hastaya bakmak için. yattım ve sabah semanın kapıyı zorlaması ile kalktım. Saçım başım birbirinde sema ile savoya kahvaltıya gittik. Kahvaltıdan sonra hemen eve gelmedim, hastanede biraz vakit geçirdim. Yolda elifle konuştuk. Güzel bir haber vereceğim zannederek heyecanlı, heyecanlı açtı telefonu.Bir değişiklik olmadığını söyledim. Bu gidişle de biraz zor dedim. Sonra eve varana kadar ablamla konuştuk. Eve gelince üstümü değiştirip, tv yi yatak odasına taşıdım. Bu arada çay demledim. Soğutup kare gazları demle ıslatıp gözlerimin üstüne yerleştirdim. Belki iyi gelir diye düşündüm. Ama şuan hala garip hissediyorum, fethi nin dediği gibi psikolojik de olabilir. Birkaç saat uyudum ama saat başı uyandım. Uyanınca yüzüme balla maske yaptım. Sonra da duş alıp, bilgisayar başına oturdum. Tezimi excele geçireceğim.
Birkaç gündür canım çok sıkkın. Mecburi hizmeti düşünüyorum. Ya ben ne tembel bir kızım, şu tezi zamanında bitirip de bir sınava giremedim. Ne olacak benim halim? Ne yapacağım? Dün babamla konuştuk. Daha doğrusu sadece babalar gününü kutladım, doğru düzgün bişey konuşmadık. Utancımdan konuşamıyorum. O da artık beni bıraktı, sormuyor. Eminim ne hali varsa görsün diyordur. Ben ama ruh hali olarak kendimi doğu şartlarına hazırlamaya çalışıyorum. Bu gidişle başka şansım olmayacak.
annem ablamı aramış. ne yapıyor bu kız diye soruyormuş. annemin derdi de evlenmem.

7 Comments:

At 21/6/05 20:53, Blogger nerminn said...

arzucum sanırım gözümün altı şiş. yorgunluktan mı bilmiyorum.

 
At 22/6/05 00:04, Blogger nerminn said...

özellikle de şu son günlerde bloglarda çıkan saçma sapan yazılar yüzünden sinir oldum. galiba biraz da ondan etkilenerek canım hiç yazmak istemiyor

 
At 22/6/05 23:15, Blogger nerminn said...

nurhancım ben sana tombiksin demiyorum. balık etisin ve çok güzelsin
çok öpüyorum.

 
At 22/6/05 23:16, Blogger nerminn said...

ya ben prag-budapeşte-viyanadan vazgeçtim. bangkong-pattya-kualalumpur düşünüyorum. muson yağmuralrı ne zman yağıyor? arayıp sordum. yazın yağmıyor dediler ama emin olmak istiyorum. bilgisi olan var mı?

 
At 24/6/05 22:03, Anonymous Adsız said...

zekiye sen de yoksun...bana sorduğun soruya herşey net olmadan cevap vermemiştim.şimdi söyleyebilirim.bu çarşamba akşamı gölcükte kına gecem var.bilmiyorum nasıl olur bunu söylemem ama gelebilirsen arzuyu görmüş gibi sevinirim.2 temmuzda da manisa da...öyle yoğunum ki,çok yoruluyorum.

 
At 24/6/05 22:49, Blogger nerminn said...

canım benim ya çok teşekkür ederim. ama ben artık her gün çalışıyorum o yüzden de gelmeme imkan yok. kına gecende veya düğünde görüşemeyeceğiz ama muhakkak ki başka bir zaman seninle yüzyüze tanışacağız. çok öpüyorum.

 
At 24/6/05 22:50, Blogger nerminn said...

nurhancım pazartesi ets ile gidip konuşacaktık. ayın 22 sinde hareket etmek istiyoruz.

 

Yorum Gönder

<< Home