ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Pazartesi, Haziran 13, 2005

yeni türkü konseri

Dün bütün günümü uyuyarak geçirdim. Sabah 9 da uyandım. Ama 10 a kadar uyumaya karar verdim. Uyandığımda tv yi açtım. Kadir inanırla hümeyra nın bir filmi vardı. Onu seyrettim. Sema yı aradım. Beni uyanık görünce şaşırdı. Duş aldım yan sokaktaki bakkala gidip taze ekmek, yumurta ve gazete aldım. adam bana yeni mi taşındınız diye sordu. bn de yooo dedim.
Ben kendi gazetemi hiçbir zaman okuyamam nitekim bugün de öyle oldu. Param yine boşa gitti. Tüm günümü evimde temizlik yaparak geçirdim. Bir ara sema ile tekrar konuştuk. Yoncaya gitseydin ya dedi. Evde yalnız kalmak istediğimi söyledim. Her hafta sonumun dolu olmasını sevmiyorum. Bazı hafta sonlarım nöbetle, bazıları da aktivitelerle geçiyor. 1 hafta sonumun tamamen bana ait olmasını, evde uyuyarak, temizlik yaparak, tv seyrederek geçirmek istiyorum. Çok mu anormal bunu istemem? Ben tipik boğayım, bir boğa için de bu istek gayet normal. Sema iyi seni yalnız bırakayım deyip teli kapattı. Tam temizliği bitirmiştim ki saime aradı. Dün gece tel de konuştuğumuzda akşam sinemaya gitmek için sözleşmiştik. Onun yerine boğaziçinin kampüsünde yeni türkünün konseri varmış ona çağırdı. Önce ziverbeye saimelere gittim. Sonra ayşe, gönül, saime ve gönülün arkadaşı filiz hep beraber saimenin yeni arabası ile yola koyulduk. Konser 20:00 da başlayacaktı ama başlaması 21:00 ı buldu. Önce bankta oturup biraz manzara seyrettik. Resim çekindik. Sonra konser alanına gittik. Her taraf genç kaynıyor. Millet yerlere atılmış minderlerde oturuyor. Gönül aradı taradı ve bir tane minder buldu. biz saime ile evden getirdiğimiz şeyin (?) üstünde bağdaş kurduk. Şarkılar çok güzeldi. Oturarak dinlemek daha güzel. Konserin sonuna kadar ‘hiç kimsenin yağmurun bile böyle küçük elleri yoktur’ şarkısını bekledim. Bayağı geç söylediler.
Herkes kendi alemindeydi. Kimisi oynuyor, kimisi sohbet ediyor, kimisi yatıyor. Çocuğunu , köpeğini getirenler de vardı. Daha önce Antalya belekte yapılan benim ilk katıldığım kongrede Eczacıbaşı beach parti vermişti. Onda böyle hep beraber yerde oturmuştuk.
kampusü çok beğendim. Binalar harika. Burada okuyan gençler ne şanslılar. Kıymetini bilseler bari. Tekrar üni de okumaktan bahsettik. Sanat tarihi okusam hiç de fena olmazdı. Kültürlü bir kız olurdum. Yurt dışında gezerken hiç olmazsa eserlerden anlardım.
Bir ara saime başını omuzuma koydu. Fazla kilo almadığımı söyledi, Kemiklerim batmış. O başını omzuma koyduğunda benim de aklıma gece gördüğüm rüya geldi.
Saime ile konuşurken neden bahsetsem biliyor. Dün gece sayfayı okumuş, o yüzden de her şeyyden haberdar. Ben mavi ayakkabı diyorum, o diyor ki hotiçten. Konuşacak, anlatacak bişey kalmıyor.
Konserin bitimine yakın mısırdan arzucum mesaj çekti. Sanırım biraz sıkıntılı. Arzucum biraz sabır.
Köprüde bayağı trafik vardı. Ama olsun, ben geceleri köprüden geçmeye bayılıyorum. Ortaköyü seyretmek, kız kulesine bakmak harika geliyor. Asya ayağında su gibi nin bahsettiği kuleli evi de gördüm. Uzun zamandır köprüden geçmediğim için unutmuşum. Ben de o evi çok beğenirdim. Bence o evi köprüden her geçen beğeniyordur ve onunla ilgili bir hayali vardır.
16 sında ömer faruk tekbilek in harbiyede konseri var. geçen yıl da nöbetçiydim, gidememiştim. bu yıl da nöbetçiyim. birisiyle dğişebilir miyim ve sema yı gelmesi için ikna edebilir miyim bilmiyorum.
Eve geldim. Telesekreterden aslının aradığını anladım. Dün de aramış, mesaj bırakmıştı. Dün aradım evde yoktu. Uyumadıysan evdeyim diye mesaj çektim ama herhalde uyudu. Bugün de böyle geçti. Yarın geç kalkarım. Ve nöbete giderim.

7 Comments:

At 13/6/05 05:42, Blogger hbg said...

eee hani ruya?

 
At 13/6/05 11:31, Blogger nerminn said...

rüya bana kalsın. çok önemli bişi değil ama. bana o an rüyamı hatırlattı.

 
At 14/6/05 16:58, Blogger pınar said...

ben de bir yay olarak pazar günleri evde oturup tv seyretmeyi ve evle ilgilenmeyi seviyorum. bazen de diyorum keşke çalışmasaydım. hep evde oturup keyif yapsaydım.

 
At 14/6/05 16:59, Anonymous Adsız said...

herkes nerde...zekiye,handan,arzu.tamam ayşegül e alıştık da size noluyor?? nerdesiniz,sizde mi kayboldunuz ayşegül ve hüvüyeti gibi??

 
At 15/6/05 13:50, Blogger nerminn said...

eveeeeeeet leyla, burdayım işte. hem de ayşegülden haber getirdim. ayşegül fatsaya gitmiş. kayınvalidesinin yanına. ablası da orda. ablası ile bafraya ailesinin yanına gideceklerdi. herhalde şimdi bafradadır.
bana gelince önceki gün nöbetçi olduğumu yazmıştım. dün de yazacaktım ama eve geç geldim sonra da tel de konuşmaktan yazamadım

 
At 26/12/05 17:26, Anonymous Adsız said...

Derya Köroğlu Murathan Mungan ile sevgili değil, bu koca bir yalaaaannn!!! Bizzat tanırım kendisini gayet normaldir! Dünyanın da en tatlılarından biridir.
P.

 
At 1/1/06 22:18, Blogger nerminn said...

sevgili P. bu kadar zaman sonra bu sayfayı okumuşsun ve yorum yazmışsın. adamı tanıyorum, haber doğru değil diyorsun. seni mi kıracağım? sayfaya tekrar bakarsan yazdıklarımı sildiğimi görürsün.

 

Yorum Gönder

<< Home