ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Perşembe, Temmuz 21, 2005

5 kilo süt

Sabah ameliyathanenin balkonuna bir gittim. Millet kanepelere oturmuş, tv seyrederek kahvaltı ediyor. Acil tadilatta olduğu için ordaki kanepeleri yukarı taşımışlar. Ben de milletle kahvaltı ettim. Sabah tez hastalarımdan biri eşiyle geldi. Karı koca beni görünce bayağı mutlu oldular. İkisi birden şapur şupur yanaklarımdan öptüler. Ameliyathanenin önündeki hasta yakınları bana bakıp gülümsediler. Çarşambaya tekrar geleceklermiş. İlla sana süt getirelim dediler. Kiminle oturuyorsun? Evli misin bekar mısın? Nerede otururuyorsun? Bissürü soru sordular. Annem olsa imiş lahana getireceklermiş. Yok zahmet etmeyin dedim. İlla süt getireceğiz dediler. İyi demek zorunda kaldım. Çarşambaya pişirilecek 5 kilo sütüm olacak. Tam güncüyüm ama şu nöbetlerdeki talihsizliklerim ameliyathanede olmuyor. Vakalar erkenden bitiyor. Saat 2 de tüm vakalar bitmişti. Arkadaşlarım tek tek bana tel açarak erkenden tüydüler. Sema da pasaportunun süresini uzatmak için gitti. Sema bugün de ameliyathanede doçent muhabbeti yaptı. Sertan ne zaman isteyecekler? Neler istedin adamdan deyip duruyor. Gerçekleri öğrendiğinde şok olacak ve semayı da ne yapar bilmem.
Beratı aradım. Jemaliahı ara dedim. Kadın bizi 22 sinde kualalumpurda olacak zannediyor. Ne zaman istanbula geliyorsunuz dedim. Bana kızdı. Programı fakslamadın ki ne bileyim ne zaman gidiyoruz dedi. Ben de ne meraksızlar neden hiç bişey sormuyorlar diyordum.
Fethi ile savoya gittik. kendime dikkat etmiyormuşum. Gözlerim çökmüş, eve erken git de uyu biraz dedi. Güldüm. Ne var dedi. Kuaföre gideceğimi söyledim. Haklı aslında, çok az uyuyorum.
Kuaföre gittim. Tam mayışmıştım ki, yeni işe başlayan kız geldi. Acayip gerildim. Konuştukça kıza alıştım. Bana bissürü espri yaptı. Bu arada 28 gösteriyormuşum. Ben de ona 27-28 gösteriyorsun dedim. Meğer 23 yaşındaymış. Kuaförden her zamanki gibi mutlu, mesut ayrıldım. Eve gelince biraz uyudum. Şimdi bil. Başında akşam yemeğim, makarnamı yiyorum.

1 Comments:

At 21/7/05 22:36, Blogger nerminn said...

hehhehh

 

Yorum Gönder

<< Home