ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Temmuz 15, 2005

gece hiç birşey çıkmadı. kitabımı okudum ve hastalara bakıp 01:15 te yattım. sabah sema ile savoyda kahvaltı ettik. acilde birşey yoktu ve semanın da canı sıkkın olduğundan öğlene kadar kafe fotoğrafta oturduk. öğleden sonra sectio vardı. bebek ölü doğdu, bayağı uğraştık ama bebeği kurtaramadık. herkesin özellikle de ölümlere alışık olmayan kadın doğumcuların bayağı canı sıkıldı. mesai bitiminde 7asistan ve 1 teknisyen cinepop a bowlinge gittik. ilk oyunda 2., 2.oyunda ise 3. oldum. şaşılacak birşey. ben iyi oynayamam ki.
sema ile milletten ayrılınca dilek peraya gidelim dedik. konuşmak ve karın doyurmak içni iyi bir yer. accessossize de indirim vardı. kendime bir kaç toka ve çok şirin baharda kullanmak için şeffaf şemsiye aldım.
hafta sonunu evimde tezimi yazarak geçirmek istiyorum. hafta sonu dediysem sadece cumartesi. pazar günü nöbetçiyim.
aslında bissürü şey yazmıştım ama sonra içim rahat etmedi ve sabah kalkıp içimin rahat etmediği kısımları siliverdim. bu arada zaten kimse okumamış.

4 Comments:

At 17/7/05 01:24, Anonymous Adsız said...

haftalar sonra neti açtım ve senin adresini görünce bakiyim dedim .gecenin bu saatinde gözlerim okumakta zorlandığı için şoyle genel olarak gezindim dönmüssün. hoşgeldin de ya insan bi arar dimi !!!!!!!!!

 
At 18/7/05 11:27, Anonymous Adsız said...

merhaba,
tesadüfen keşfettiğim günlügünü uzun süredir takip ediyorum.
önceleri aynı meslekten olup aynı sıkıntıları çekiyor olmanın çekiciliği ile yazdıklarını takip etmeye beşladım. şimdi ise sık sık günlüğüne bakıp neler yaptığını takip ediyorum.
sadece birşeyi açıklamak için bu mesajı yolluyorum. samsunda mersedesi olan uroloji doçenti yok. sevgilerimle.

 
At 18/7/05 11:36, Blogger nerminn said...

yazdığın için teşekkürler. ben de tahmin ediyordum zaten. ben ordayken işe yarar kimse yoktu. ama bunu arkadaşlarım bilmiyor. adını da yazarsan sevinirim. samsunda mısın?
saime haklısın, aklımdasın. arayacağım. ama nöbetler biliyorsun. gerçi artık kimseye bahane üretemiyorum, ne yapıyorsam burda gözüküyor çünkü. bir ara görüşelim. bugün, çarşamba ve cmt ve galiba pazar için planlarım var. salı ve perşembe boşum. cuma belli olmaz.

 
At 14/3/06 17:01, Anonymous Adsız said...

Merhabalar;

Bütün günümü bir arkadaşım için şeffaf şemsiye arayarak geçirdim ancak nafile. Hiç bir yerde yok şu meret! Son bir şans google a tekrar bakayım diye düşündüm ve sizin mesajınızı gördüm. Daha önce gözümden kaçmış bu mesaj. Bana bu konuada yardımcı olabilirmisiniz acaba?? Yazdığınız mesaj 2005 tarihli ancak bu üründen bulabileceğim başka bir yer biliyorsanız beni haberdar ederseniz çok sevinirim. Çok teşekkürler.

email: serverins@yahoo.com

 

Yorum Gönder

<< Home