ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Perşembe, Temmuz 07, 2005

günlerden perşembe

acayip bunaltıcı bir gün. sabah kbb nin 2 vakası vardı. sema bana asistan olarak fethiyi yolladı. halbuki ona kaç kere söyledim fethi yi istemiyorum diye. fethi dün nöbetçiydi. nöbetleri genelde iyi geçer ama O gece saat 1 e kadar yatmaz, hemşirelerle, teknisyenlerle ve dün de dilekle konuşur sonra sabah uykulu uykulu ortalıkta dolaşır. acile geldi. onu o halde görünce yine de kıyamadım. ve onun yerine içeri girip biraz da ben çalıştım. öğle yemeğinden sonra da beni suçlayıp durdu. (gerçi suçlama değil ama hangi kelimeyi kullanacağımı bilemedim)acile uzmanlarla konuşup birini ayarlamamışım, o da hala eve gidememiş. elemanın biriyle konuşmadığımız halde arayıp söyledim ve onu da eve uyumaya yolladım. sabah ben de biraz yatıp uyudum. kaç günlerdir 5-6 saat uyku ile duruyorum.
akşam nöbetçiyim ama önce sema ile metrocity ye gideceğiz. beymendeki kız bir kazağımı daha yanlış beden vermiş. önceden hep medium giyerdim. bu sefer small lar oldu ama kız bana her şeyi medium vermiş. bu arad ben zayıflamadım onların bedenleri heralde biraz değişti. zaten bugün fethi sen kilo mu aldın diye sordu. yüzüm yuvarlaklaşmış. ben kilo aldığımda yuvarlak olan yüzüm iyice yuvarlaklaşıyor da.
dün o kadar yorgundum ki kızılcahamam için eşyalarımı hazırladım ama ütü yapacak gücü kendimde bulamadım ve ablama ütü getirmesini söyledim. hocadan henüz pazartesi için izin almadım. İnşallah verir.
bu arada Allah dualarımı kabul etti. dönerimiz bankaya yatmış. 1-2 gün içinde çekeriz. Allahım sana şükürler olsun. artık para harcarken sıkılmadan harcayacağım.
günlerden perşembe dedim, kendime hatırlatmak için zira bana hep cuma gibi geliyor.

4 Comments:

At 8/7/05 08:36, Blogger nerminn said...

Allaha şükür. içini rahat tut arkadaşım, yakında İnşallah sevdiklerinin yanında olacaksın

 
At 8/7/05 08:42, Blogger nerminn said...

dün metrocitiye gittik. kazağı değiştidik. marks spencer da indirim var diye oaraya da girdik. iç çamaşırı bölümünde gezinirken neydi o kadaının adı savcının karısında oynayan gamze özçeliki gördük. acayip pasaklı görünüyordu. boyu da çok uzun değildi. topuklularla benden biraz uzun. mağazada herkes kadına bakıyordu.
neyse, nöbete gittim. tüm akşamı sonra da geceyi uyuyarak geçirdim. acayip rahat bir nöbetti.
sabah taksiye atladım. meydanda durdurup çiçek aldım. bugün geçenki gibi bir kahvaltıyı sema hazırlıyor da. çiçek alma kısmı bana düştü. bu arada sabah sabah sema ile tel de konuşurken güzel haberi verdi. az da olsa dönerimiz yatmış. bugün İnşallah kızılcahamama doğru yola çıkacağım. ablamlar da şimdi yoldadırlar. anlayacağınız bir kaç gün yokum. ama belli olmaz bugün bişeyler olursa gelip tekrar yazarım.

 
At 8/7/05 09:36, Blogger Koyubeyaz said...

Iyi yolculuklar Doktor Hanimcim. Bu arada tahminlerimde yanilmadigima sevindim. :))))

 
At 11/7/05 22:48, Blogger nerminn said...

merhaba burcu, hoşgeldin

 

Yorum Gönder

<< Home