ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Salı, Temmuz 19, 2005

Sabah milletin kahvaltılıkları ve semanın aldığı poaça ile acelece kahvaltımı yaptım. Öğlen yemeğinden sonra büyük merakla servise indim. Cengiz ağabeynin odasından nete girdim yorumlara baktım. Yorum gelince acayip mutlu oluyorum. Sema ve fethi gıcık oluyorlar. Jujubenin mesajları beni çok eğlendiriyor. Ve geçen gün yazan meslekdaşım acaba yine yazmış mıdır? Kimdir? Nerededir? Diye çok merak ediyorum. Okuyorsan, beni aydınlatırsan sevinirim. Bu günlere zaten doçent muhabbeti iyice arttı. Safım sertan öyle bir inanıyor ki, yalan olduğunu öğrendiğinde ve gerçekleri öğrendiğinde bakalım ne yapacak? Ne yaparsa semaya yapar heralde. Çünkü ben hiç bişey demiyorum, sadece sessiz kalıyorum.
Bugün güya yarım gün çalışacaktım. Öğleden sonra tez vakam vardı. Ürologların uyuşukluğu tuttu. Sema sürekli teli çaldırıyor (ateş seni çağırıyor…..(tel imin sema aradığındaki melodisi)), nerdesin? Bitmedi mi hala diyor. Çıkışta bu sıcakta nereye gidilir dedik, ve dolmabahçeye gittik. fethinin deyimiyle sema ile dertleştik. Dertleşme değildi aslında, her zamanki gibi konuşmalarımızdan. Bi de kadın erkek ilişkilerinde uzman olan arkadaşımın bana akıl vermeleri. Geçen gemileri, tekneleri seyrettik. O kadar konuştuk ki, benim arkamdaki kadın ne çok konuşuyorlar demiş. Bunu duyunca daha çok konuştuk. Çay içtik ve kalktık. eve gelene kadar saime ve ablamla konuştum. Eve gelince tek tek tez hastalarımı aradım. Amcalar, dedeler çok mutlu oldular. Bissürü hayır, dua aldım. Sonra geçende buzluktan çıkarıp fasülye diye pişireceğim ve son anda bakla olduğunu anladığım yemeğimi yedim. Yarın güya çapaya kütüphaneye gideyim diyordum. Hastalardan biri yarın hastaneye geliyormuş. 1. kat ameliyathane yada yoğun bakımdayım dedim. Yani ayrın bir yere kımıldayamıyorum. Tabii mesai saati bitene kadar.
cnn ütrkte frekansta şebnem ferah var yeni kaset çıkarmış. ve asıl söylemek istediğim, dolmabahçenin harika havuzlu bahçesini gösteriyor. bugün biz de girmek istedik ama bilet kuyruğu vardı. çok istediğim halde giremedik. seneler önce yani sanırım 3 yıl önce ablamlarla girmiştik. o havuza ve bahçeye bayılmıştım.
cuma, cmt ve pazar türklere daha ucuz.

5 Comments:

At 20/7/05 09:36, Blogger :..: said...

Madem yorumlar bu kadar mutlu ediyor seni, ilk yorum yapan ben olayım bari:) Sema ve Fethi gıcık olsunlar:)

 
At 20/7/05 16:00, Anonymous Adsız said...

merhaba,
ben servet. samsundayım. birkaç farklı başarasız ihtisas deneyimi sonrası halk sağlığında karar kıldım. gelecek yıl ihtisası bitirmeyi düşünüyorum. yani az kaldı.
ürolojide mersedesi olan doçent yok ama yeni gelen bulunmaz adam havalarında artist bir yardımcı doçent var.
sevgilerimle.

 
At 20/7/05 21:34, Blogger nerminn said...

la panse çok teşekkürler. merhaba servet, mesajın için ve bilgiler için teşekkürler. beni bayağı aydınlattın.

 
At 20/7/05 21:34, Blogger nerminn said...

servet neden kaplumbağa?

 
At 20/7/05 21:36, Blogger nerminn said...

sermet
bu arada sanırım senin tanıdığım biri olabilmen (okuldan)ihtimali yüzünden dün gece üni den doğru düzgün hiç konuşmadığım bir sınıf arkadaşımı rüyamda gördüm.

 

Yorum Gönder

<< Home