ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Temmuz 23, 2005

ayşegülde kahvaltı

Dün akşam erkenden yattım. Gece 3 te sıcaktan uyandım. Şeftali ve erik yedim. Bulaşıkları yıkadım. Mutfağı toparladım ve tekrar yattım. (yazmasa mıydım?)(ne garip kızım değil mi?) daha önce ramazanda sahurdan sonra sabaha kadar bulaşık yıkadım diye fethi benimle günlerce dalga geçmişti.
Sabah erkenden kalktım ve handanlarla beraber büyük çekmeceye Ayşegüllerin yazlığına gittik. erkenden gittiğimiz için Ayşegül her şeyi tam olarak hazırlamamıştı. Bir tarafında handan, bir tarafında ben konuşurken Ayşegül de börekleri kızarttı. Duygu her zamanki gibi bayağı geç geldi. Onlar gelene kadar bayağı acıkmıştık. Balkonda kahvaltı ettik ve bol bol sohbet ettik. Handanlar bursaya gidecekleri için saat 2 gibi kalktık. halukun annesini de aldık ve onlar otogardan otobüse binip bursaya gittiler. Ben de capitole geçip aslının oğulları için (dün sünnet oldular ve yarın evde mevlütleri varmış) oyuncak bakındım. Ne zormuş oyuncak almak. Hepsi şiddet içerikli. Sonunda daha fazla dayanamayıp birine polisli diğerine askerli set aldım. Eee tabii biraz da kendim için gezindim. Nihayet fellik fellik aradığım mavi ayakkabıyı nine west ten aldım. Hiçbir yeri açık değil ama hiç olmazsa istediğim gibi dümdüz. Başka da bişey yapmadım.
Aman Allahım sharm el sheikh te patlama mı olmuş? Bu ne ya? Her yeri bombalıyorlar. Benim tatile gitmeme bişey kalmadı. Bangkongu kim bombalasın? Diyeceğim ama Kuala lumpurdaki kuleleri bombalayabilirler. Allah korusun. Zaten gitmemi kimse istemiyor.
Arzucum sürpriz yapacağım diyorsun, sana söyliyeyim de sana da sürpriz olmasın. Handanlar 5 inde saros körfezine gideckelr. Ve sanırım 5 gün kalacaklar.
Arzu sana biraz Handandan bahsedeyim. Bu hafta sonu bursadalar. Halukun annesi de gitti. Sanırım Salı günü boyacı gelecek. Mobilya bakacaklar. Mutfağı yaptırsak mı yaptırmasak mı diye düşünüyorlar. Geldiklerinden beri bir fuar varmış ona katılmışlar (halukun işi ile ilgili), halukun yine abd deki çalışmalarıyla ilgili bir mümessillik almışlar. Halukun danışmanı istanbula gelmiş önce onu topkapısarayı, sultanahmet vs gezdirmişler. 1 hafta sonra aynı yerleri adamın eşi ile gezmişler. Anlıyacağın bayağı yoğunlar.
Ayşegül ün evde telefon yok. Daha doğrusu erkan hala açtırmamış.
Handanı kırmızıbacalı evden Nurhan baygül ulmuş, bu da başka bir havadis.
Bu arada dün öğleden sonra Rumeli hisarındaydım. Taksim gibi sıcak değildi. Hafif esiyordu. Kısaca çok güzeldi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home