ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Temmuz 02, 2005

çemberimde gül oya...

Yanaklarım tuzlu tuzlu gerildi. Çemberimde gül oyayı seyrettim, Son bölümü. Ağladım biraz, kendimi tutamadım, gözyaşları yanaklarımdan aşağı süzüldü. Bazı filmlerde ve kitaplarda kendimi tutamam, ağlarım. Bazen bugün olduğu gibi sessizce, bazen daha yüksek sesle ve bazen de sarsıla sarsıla ağlarım, geçmişte kalanlara, hatıralara en çok da kendime. Çocukluğmu düşünürüm, nereden nereye… ne hayaller kurardım. Hayalperest bir çocuktum. Yalnız kalmayı, sessizce karanlıkta yatmayı ve hayaller kurmayı çok severdim. Hayallerime ulaşamadım. Artık daha gerçekçiyim. Hayal kurmak istemiyorum. Önceden uyumadan önce muhakkak hayal kurardım. Artık hayallerim değişti, bazen acı veriyorlar.
Sema içerde. Akşam bana geldik. Koltuğa yattı ve benim aldığım kıyafetleri tek tek giymemi izledi. Küpeleri denemeden çayı demleyeyim dedim. Uyuyakaldı çayını içemeden. Güya ona exceli gösterecektim. Yorgun argın aldığım boncukları zincire dizdim ama bitiremedim. Birine hediye yapıyorum. Saati 01:05 e kurdum ama dizi başlayınca uyuyamadım. Fethi de aramadı, çalışıyordur karantinada.
Bugün fethi abisinin tel numarasını verdi ve sema dermatolog ağabeyi aradı. Enfekte olmuş olabilir demiş ve krem önermiş. 1 hafta sonra kontrolü var telefonda. Semanın aklına yattı ve biraz rahatladı.
Öğlene kadar tez vakam için bekledim. Vakayı bitirince sema ile erkenden çıkıp metrocity ye gittik. beymendeki ayırttığımız kıyafetleri aldık. Birkaç mağazaya daha girdik, çıktık. Karnımız aç olmasına rağmen sufle yedik. gerçekten harikaydı. Karşıya kızltopraktaki ets ye gittik. 22 temmuzda geziye gitmek için dolmuş ve yapacak bişey yokmuş. Boşuboşuna oraya kadar gitmiş olduk. Acıbadem carrefoura gittik. karnımızı doyurup eve geldik. Cumartesi ve Pazar sema da ben de nöbetçiyiz. Ama beraber değil ayrı ayrı. Benim çıktığım yere o gidecek, onun çıktığı yere ben. Pazartesi harap ve bitap düşmüş olacağız. Bu arada yarın ets ye gidip 5 ağustos için paramızı yatıracağız.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home