ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Pazar, Temmuz 31, 2005

evde 2 gün

2 gündür evdeyim. dün biraz evi temizledim. tezimin giriş bölümünü yazdım. sadece küçük bir yer daha yazdım mı tezimin bulgular ve tartışmaya kadar ki bölümü yazlımış olacak. tatilden geri döndüğümde istatikçiye gitmek ve sonra hızlı bir şekilde gerisini yazmak kalıyor. dün biraz gideceğimiz yerler hakkında araştırma yaptım. daha çok erkeklere cazip gelecek yerler. sex ticareti vs yüzünden. küçücük küçücük kızları pazarlıyorlarmış. maddi durumu iyi olmayan aileler küçük kızları bir an önce büyüsünden satalım diye beklerlermiş. kızlar için de bu gurur kaynağı, ailelerine gelir kaynağı olmak.
dün kuzenim esra ve kocası amcamlara geldiler. esra evlendiğinden beri sanırım 2 kere görüştük. yukarı çıktım, biraz sohbet ettik. esra da bosnaya gitmiş. ilk defa uçağa bindi ve ilk defa yurt dışına çıktı. çok hoşuna gitmiş. eşine uzakdoğuya gidip gitmediğini sordum. gitmiş. benim de gideceğimi duyunca bişey demedi ama garip garip baktı. sanki oraya sadece bir nedenle gidiliyor. şefimiz cengiz abi de sakın orda hastalık kapmayın deyip duruyordu.
neyse bugün de biraz budizm hakkında araştırma yapmam gerek. öğlende saime ve ablamlarla konuştum. saime bugünlere sayfamı okuyormuş. neden bişey yazmıyorsun diyor. bugün yazmamın sebebi daha çok O. haftaya erzuruma gidiyor. tayini oaraya çıktı ve bir müddettir aldığı raporlarla istanbulda kalmaya çalışıyordu. kısa bir süreliğine gidecek. yakında temelli istanbula döneceğine eminim.
ablamlar dün samsunda 3 kişinin boğulduğunu söylediler. bir de hastanedekiler yüzme bilmiyorum diye benimle dalga geçiyorlar. biliyoz herlade bizim oranın denizi tehlikeli. samsundayken her pazar günü evin önünden bissürü ambulans fakülteye geçerdi.
kırmızı samsonite bavulu ortalığa çıkardım. içindeki naftalinli kışlıklarımı dolaba kaldırdım. içini tatil kıyafetleri ile dolduracağım. gerçi bu sefer bişey götürmeyeceğim. bu kadar büyük bavul götürmemin sebebi. gelirken ordan aldığım şeyleri rahatlıkla sığdırmak için.
handanı arayıp arzunun yarın döndüğünü söylemem lazım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home