ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Temmuz 29, 2005

kırmızı saçlar

Çok geç oldu ama henüz uykum yok. Zaten hastanede insan tam olarak uyuyamıyor. Bir de uyusam da birkaç saat sonra sema reina dan gelip beni uyandıracak. Serviste yer kalmadığı için nöbetçi uzmanı eve yolladım. Onun yerine servise bakacağım. Görünürde birkaç vaka varmış ama İnşaalah ucu bana dokunmadan çömezlerim hallederler. Sema ile yer olmadığı için bu gece aynı kanepede yatacağız. Nasıl sığacaksak? Gerçi biz bir kere daha böyle yatmıştık. Beraber üçüncü yatışımız olacak. Bir kez de son TARK da yani kongrede antalyada gece içip içip sonra tansiyonu düşmüş. Kızlar benim odaya getirip, üstüyle başıyla yanıma yatırmışlardı.
Bugün çok hareketli bir gündü. Tam gün ameliyathanedeydim ama sterilizasyon yapılacağı için yarım gün çalıştım. Öğleden sonra asistanların hepsi bir yerlere kaçtı. Çömezlerin hepsini ise polikliniğe yönlendirdim. Bir sorsa hepsi için birer yalan uydurdum kafamdan. Çünkü yalan söylemeyi hiç beceremem. Önceden ayarlarsam apışıp kalmam. Sema, meral ve ali nişantaşına gittiler. Sema dün tommy de beğendiğimiz erkek gömleği ve şortu ali ye aldırtmış. Ben de sonra nişantaşına gittim. Semanın benim için ayırttığı yağmurluğu aldım. Bu gezi içindi. Muson yağmuralrı için. Sonra taksiye atlayıp bizimkilere katılmak üzere Hamdi ye gittim. Çok sıcaktı, içerde oturduk. Dışarısı da acayip rüzgarlıydı. Ama manzara muhteşemdi. İstanbulun en sevdiğim manzarası. Bizim hastane de gözüküyor. Yemekten sonra ben galata köprüsünden yürüyelim diye tutturdum. Sonra tünelden istiklale çıktık. Sonra sema ile tarmvaya binelim, ben hiç binmedim dedi. Ben de destekledim tabii. Çünkü benim de ilk olacak. Teknisyen sevim, ali, sema ve ben. Güzeldi. Yarı yolda inip vakkoya ve d&r a girdik. Alışveriş ten sonra ben ali ile nişantaşına tommy ye paçası yapılan kotu almaya gittim. Vakit geçirmek için kırıntıya gittik. Oturup yan masadaki çifti dikizledik. Çocuk dr Abdullah, kız da ilaç mümessili. Acayip geveze bişey. Zaten çocuğun dediğini ikimiz de duyamıyorduk.
Harbiyeye gittik. İki kişi daha gruba katıldı ve 6 kişi leman sam, Vedat sakman konserini izledik. Muhteşemdi. Ben bu kadını severdim ama bu konserle kadına hayran kaldım. Hareketler, danslar öyle ahenkli ki, sahnede hiç durmuyor, sürekli hareket halinde. Ve her hareketi de ahenk içinde. Başka kullanacak kelime bulamıyorum. Seyirci çok zadı, önlere doğru geçip oturduk. Kadın çıkar çıkmaz sema ile aynı anda kıyefeti hakkında yorumda bulunduk. Çok kibar, cici bişeydi. En çok da saçlarına bayıldım. Zaten kırmızı saç hastasıyım. Gerçi ben daha çok candan erçetin, şebnem ferah tarzı;çilek kırmızısı, pembeyi seviyorum ama bu kadının saçları rüzgarda öyle güzel uçuşuyordu ki, bir ara kadına nazar değdireceğimden korkup Maşallah Sübhanallah bile dedim. Ara verdikten sonra şalvar giydi. Bizim oaralarda giyilmediği ,için belki de benim bir şalvar merakım var. İtalyada alacaktım da kızlar üstümde çok güzel durmadı diye aldırmamışlardı. İkinci kısımda genelde türkü söyledi. Arzucum seni de andık. Çünkü büyük bir övgü ile Cengiz özkanı çağırdı. Ah istanbulu ve bir aşık Veysel türküsünü söyledi. İkincisini daha çok beğendim.
Sonuç olarak leman samı canlı olarak dinlemenizi tavsiye derim. Konserden sonra millet reinaya ben ise hastaneye geldim. Yukarda vaka var, dışarıda şakır şakır yağmur yağıyor. Bu arada söylemeyi unuttum. Sabah çay içerken bardak elimden kaydı ve çay üstüme döküldü. Ufak çapta yandım. İyice soğuk suya tut, çok ağrır ve kızarır dediler ama henüz çok bir ağrı yok. Herhalde ucuz atlattım.
Güzel bir gece olur, güzelce uyurum İnşallah.

7 Comments:

At 29/7/05 11:55, Blogger nerminn said...

yazdım ve tam yatmaya hazırlanıyordum ki, acil geldi. hemşire hanımın kardeşi, motorsiklet kazası geçirmiş. 2.5 a kadar yatamadım. yattım, sema geldi. biraz onunla konuştuk. sabah 8.5 ta birisi kapıya vurdu ve zorla kalktık. öğlene kadar soyunma odasında yattım. yemeği yiyip eve gideceğim. ikimiz de dökülüyoruz.

 
At 29/7/05 18:55, Anonymous Adsız said...

zekiyecim merhabalar,
doktorlarinda reinaya takildigini bilmiyordum.ben reina yi manken&sosyete mekani olarak duydum hep.amerikada yasadigim icin henuz gorme firsatim olmadi.acikcasi tr ye gelince bende gormek istiyorum.sen hic gittinmi?sence gidilebilinecek derecede nezih bir ortammi?
sevgiler...

 
At 29/7/05 20:44, Blogger nerminn said...

ben hiç gitmedim. sema bir kaç kere arkadaşlarla gitti. o beğeniyor. sen beğenir misin bilmiyorum.

 
At 29/7/05 21:50, Blogger nerminn said...

inanamıyorum ya. gezi için araştırma yapıyorum ve google da bankong, alışveriş diye girince benim sayfam çıktı.

 
At 29/7/05 23:28, Anonymous Adsız said...

Merhaba Zekiyeecigim, bol gezmeli alisverisli tam agzima layik bir yaziydi, iki kere okudum :) Okurken hep gülümsedigim icin esim sordu, ben de ballandira ballandira anlattim, güldü, sanki cok sevdigin bir yemegi Alexandra'ya tarif eder gibi anlatiyorsun dedi. Yarin Cumartesi, bizim de resmi gezme günümüz, Pazar günleri burda heryer kapali. Ben de ebay'e takiliyorum bazen, sen hic baktin mi?

 
At 30/7/05 14:52, Blogger nerminn said...

jujube hiç bakmamıştım ama sen söyleyince şimdi biraz baktım. sonra kendimi fazla kaptırmadan kapatmaya karar verdim. bi de oraya takılmasam iyi olur.

 
At 31/7/05 16:23, Blogger nerminn said...

canım benim çabuk gel,çok özledim. kalan parayı istediğin gibi kullan, helali hoş olsun.
38 bedene sığman ne güzel. benim zayıflamam rüya gibi geliyor. 2 gündür evde az yemeye ve bol bol su içmeye çalışıyorum ama yarın hastaneye gideceğim ve yine çok acıkıp bol bol yiyeceğim. artık günde 20 tane (ne çok değil mi?) şınav çekiyorum. gerçi dün 40 tane çektim. bugün de 20 çektim. 20 de akşam çektim mi oldu 40. kol kaslarım için. ödüm kopuyor, yaşlanınca kollarım sarkacak diye. sema bugünlere galiba biraz kilo aldı. bir kendi koluna sonra da benimkine dokukup kolllarımız iyi. kaslı deyip duruyor. ben de gülüyorrum tabii.

 

Yorum Gönder

<< Home