ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Çarşamba, Temmuz 27, 2005

Ya niye böyle oluyor. Ak benim canım ikizim tr ye dönüyor ve ben o gün nöbetçiyim. Handanda da nöbetçiydim. Görmem için kaç gün geçmişti. Bu sefer hem de o çorluya ben tatile gideceğim. Yarın hemen nöbet listesine bakayım, değiştirebilecek miyim.
Dünkü nöbetim çok rahat geçti. Kanal d de 2 film vardı. Birisini tam, diğerini yarım seyrettim. Ders de çalışmadım, kitap da okumadım. Sadece uyudum. Yemeği de zaten sema ile nişantaşında kırıntıda yemiştik. Gece 2 civarında yoğun bakımdan hastanın tetkikleri için aradılar. Hepsini okudular. İyi tamam böyle devam edelim dedim. Şeker için bişey yapmayacak mıyız dedi. Şeker kaçtı ki dedim. 350 imiş. İyi yapalım dedim. Yani hala uyuyordum. Ondan daha komiği, yine tel açtılar. Hasta huzursuzmuş, uyuyamıyormuş. Hangisi diyorum. Çocuk anlatıyor ama ben anlamıyorum. Çocuk tarif ediyor. Uyku sersemi ben bir türlü anlamıyorum. Bayağı geçti de ben öyle anladım hangi hasta olduğunu. Normalde uykum ağır değildir ama gece böyle oldu işte.Sabah sema yı da nöbetten alıp savoya gittik. kahvaltımızı ettik. Paşa paşa kütüphanede ders çalıştım. Öğle yemeğinden sonra çapaya gittik. kütüphaneden literatür çıkarmaya. Pek bişey çıkmadı. Acaba Cerrahpaşa yada marmaraya mı gitsem? Madoda dondurma yedik ve ayrıldık. Eve gelip dideme telgraf çektim. Düğünü için. Saimeyi aradım yarın ki leman sam konserine çağırmak için. Geçende gittiği için gelmiyor. Yarın servisteki arkadaşlarla konsere gidiyoruz.

1 Comments:

At 29/7/05 00:46, Blogger nerminn said...

hehhe

 

Yorum Gönder

<< Home