ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cumartesi, Temmuz 02, 2005

karantina

ne garip dünkü yazdıklarıma bakıyorum da. bazen öyle garip ruh hallerine girdiğim oluyor işte.
bugün nöbetçiyim. sabah kalktım. nöbet ,için kıyafetlerimi hazırladım. kendim hazırlanırken semaya seslendim. ben zaten giyiniğim kalkarım dedi. (dün gece kıyafetleri ile uyudu da) taksiyi çağırdım. sema kalktı. makyajını temizledi. saçını taradı. ne zaman bana gelse çıkarken kavga edecek gibi oluruz. benden geç kalkar ve çabuyk olmak istemez. ben beklemeyi de bekletmeyi de hiç sevmem. taksi aşağıda bekliyor, ben sinir oluyorum. ama o da öyle işte napalım.
hastanede ali ile kahvaltı ettik. sonra sema ile harbiyeye ets ye gittik. paramızı yatırdık. 5 ağustosta bankong-pattaya-kualalumpur a hareket ediyoruz.
karantinacıyım. 3. nöbetçi doktor gelmedi. kadın doğumdan muratı pek sevmememe rağmen birlikte nöbetçi şefe gidip çareler aradık. sonunda armağan bey efendiye ulaşabildik. nöbetçi olduğunu bilmiyormuş.
neyse biraz evvel koronerden bir hasta aldık. hanımefendi can gürzapın annesi oluyormuş. semaya söyledim. aaaaaaaaaaa adamı kapıda mı bekletiyorsun? halka malolmuş adam, içeri al, kahve ikram et dedi. benim de başka işim yok zaten.
neyse bize yeni başlayan turgut da daha ilk nöbette havaya girdi (turgut daha önce hiç çalışmamış). can gürzapla konuşmasını anlatıyor. tabii hayali konuşmasını, bizi bayağı güldürdü.
tel geldi. kötü bir vaka varmış, ameliyata alacağız.

4 Comments:

At 2/7/05 22:53, Blogger nerminn said...

ağlamak istiyorummmmmm. nöbetim iğrenç geçiyor. gece 2-5:30 arasında karantinada acağım. hasta görmek istemiyorum. çok yoruldum.

 
At 2/7/05 22:53, Blogger nerminn said...

10 günlük bir gezi. ne yapayım arkadaşım daha önce olmasını istiyordum ama olmadı

 
At 2/7/05 23:42, Anonymous Adsız said...

You've got a Nice blog, see you at internet.
Regards from Spain.;-)

 
At 3/7/05 16:26, Blogger nerminn said...

ya arkadaşlar geçende ispanyolca bir mesaj vardı şimdi de ispanyadan selamlar. adam benim yazımı nasıl okumuş da beğenmiş? hadi resim koyuyor olsam resimleri beğense neyse ama o da yok.
yine de çok naziksiniz teşekkür ederim.

 

Yorum Gönder

<< Home