ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Cuma, Aralık 16, 2005

Dün bütün gün boyunca arada bıçak gibi vuran ağrı ile evin içinde dolaştım. Bazen ağrıdan iki büklüm oldum. Bugün de daha tam geçmedi. Activia reklamındaki kadınların ne demek istediğini şimdi daha iyi anlıyorum. Bügün güya saime ile buluşup alışveriş yapacaktık. Ama arzu aradı dün, bugün kızlar handana gidiyorlarmış. Arzu da sana gelirim deyince saime ile randevuyu iptal ettim. Onu da özledim artık, temmuzdan beri görüşmüyoruz. Handana bugün ayşegül, ak, izmitten elif ve hülya geliyorlarmış. Bilmiyorum iş çıkışı gidince kaç tanesini görebileceğim. Elif ve hülyayı en son handanın düğününde görmüştüm.
Bugün süslenip püslenip hastaneye geldim ama acilden çıkamıyorum ki kıyafetlerimi giyeyim, şıkıdım şıkıdım gezeyim.
Bu arada kübra sanırım bende kalmayacakmış. Öğrenci evi bakıyorlarmış. Eğer ayarlayamazlarsa bana gelecekmiş.
Bugün yonca kahvaltı getirdi. Urfa yöresinden değişik salatalar vardı. Karnım ağrımasına rağmen büyük bir iştahla yedim.
dün ilk defa haticenin tarflerinden birini denedim ve güzel oldu.

2 Comments:

At 20/12/05 19:38, Anonymous Adsız said...

Gecmis olsun Zekiye'cigim, nasil oldun simdi? Kar yagmis öyle mi? Burasi da hep yagmurlu... Noel cilginligi da son haddinde.. Kizlarima Noel Baba yoktur telkini yapip duruyorum ama her kapi calisinda Noel Baba geldi diye acmaya kosuyorlar... Alisveris mekanlarinda park yeri bulmak neredeyse imkansiz. Burda olsan tozunu attirirdik seninle..

 
At 22/12/05 13:39, Blogger nerminn said...

Allaha şükür iyileştim. gaz ağrısı ne fena bişeymiş.
kar tatili oldu ama doğru düzgün kar yağmadı. kar, yağmur yok. hava biraz soğuk sadece.
dün alışverişe başladım. sema da gelecekti, üşütmüş gelemedi.
dün nişantaşındaydım. sanki orası türkiye değil, farklı bir dünya. her yerde bol ışık, lüks mağazalar, iyi giyimli insanlar ve süslü püslü çam ağaçları. tüm insanlarımız aynı refah seviyesine gelse ne iyi olurdu.
jujube eminim birlikte alışveriş yapsak çok eğlenirdik.

 

Yorum Gönder

<< Home