ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Çarşamba, Aralık 14, 2005

Bugünlerde serviste kırışıklıklarımızla ilgileniyoruz. şu yeni çıkan, botoks kadar etkili kremden figen ve dilek almışlar. akşam eve gitmeden figene kremi anlttırdık. yeni başlamış, alnıunda biraz gerginlik hissediyormuş. onlar biraz kullansınlar sema ile ben de almayı düşünüyoruz. akşam pek keyfim yoktu. aliyeyi seyrettim. ablamla sadece 4 dakika konuştuk, zorla kappattım. ablamın konuşmaya nşiyeti vardı ama ben erken yatacağım dediğim için kapatmak zorunda kaldı. gece yatağımda radyoyu açıp kitap okudum. annem dün istanbula yanıma gelmekten bahsediyordu. hayır demiştim ama gece iyi olacağına kanaat getirip, gelin dedim. annem yan çizdi. sinir oldum. telefonda sinirli sinirli konuşunca dayanamayıp tekrar aradım. babama söyleyecekmiş, gelmeleri için.
ameliyathanedeyim. rahat bir gün. bugün beni asistan olarak çalıştırıyorlar. benim de işime geldi. uzman olarak ortalıkta dolaşmak daha zor. bugün tezimle ilgili bütün işim bitti. sanırım yarın il sağlık müdürlüğüne doğru yola çıkar. sema ve fethi nöbet ertesi eve gittiler, o yüzden de yalnızım.
Ameliyathaneden çıkınca yapı krediye gittim, geçen hafta atm de kalan kartımı almak için. Çıkışta yaşlı bir teyze basamakları çıkmak için yardım istedi. Bir müddet elimi tutarak yolda yürüdük. Bana nasihatlerde bulundu. ‘bir zamanlar ben de senin kadar güzeldim. Kızım gençliğinin kıymetini bil. Hayatını yaşa’ dedi. Son zamanlarda yaşlanmaktan ne kadar korktuğumu söylüyorum. Teyzenin de dediği gibi korkmaktan ziyade gençliğimi en iyi şekilde geçirmeye çalışmam gerekli.

1 Comments:

At 16/12/05 12:44, Blogger nerminn said...

pk, kulak veriyorum.

 

Yorum Gönder

<< Home