ben bir küçük cezveyim

köşe bucak gezmeyim

Çarşamba, Aralık 28, 2005

Kendimi bilet için boşu boşuna üzmüşüm. biletim satılmamış, dün gidip aldım. nöbti de ayın 15 inde samsundan dönünce tutacağım. sınav tarihim hala belli değil. muhtemelen bayramdan dönünce olur.
cuma günü berat ve arkadaşlarıyla (senem ve ismail) istiklalin başında buluştum. beraber kafe ist'te yemek yedik. güzel bir yer. servisini de çok beğendim. yemekle birlikte çay deyince, ne yemekten çok önce ne de yemekten sonra değil, tam yemekle birlikte çayınızı getiriyorlar. oturmak için kocaman masa ve koltuklar da var. hatta arka kısımda yine kocaman bir masa, koltuklar ve kırmızı şamdan olan çok romantik, loş bir ortam dahi var. yemekleri de güzel, tabaklar büyük. kısacası herkese tavsiye ederim. dün de sema ile gittik. ben yine aynı yemekten yedim.
dün nöbetçiydim. sabah erkenden sectio için kalkmak zorunda kaldım. gece de geç yattığım için benim için biraz yorucu oldu.

1 Comments:

At 30/12/05 14:21, Blogger nerminn said...

denizkızı işin ilginç yanı, ogün kadın kesinlikle cuma gününe yer yok diyordu. bu seferki gitmemde, rezervasyonum cuma değil cumartesi gözüküyormuş. ben o kadar parayı cmt uçmak için ödemiyorum, cuma günü akşamı için ayırtıştım dedim. adam baktı ve cuma akşam 7 de yer var dedi. nasıl oluyor anlamadım.

 

Yorum Gönder

<< Home